Dalam waktu terdekat ini dan bergantung kepada perkembangan semasa mungkin aku akan berhenti membicarakan tentang POLITIK BERAT.Blog ini akan bertukar wajah dan konsep dan akan hanya membicarakan politik politik ringan terutamanya permasaalahan rakyat marhaen diseluruh negara.

Mungkin kebosanan sudah mula mengetuk pintu hatiku bila membicarakan soal politik dan pemimpin politik hari ini tidak kiralah apa ideologi politik mereka.Politician is still a politician..

Kembara 3 hari dibumi Kelantan baru baru ini memberikan aku “ilham baru” tentang halatuju aku sebagai seorang blogger politik,apatahlagi selepas selesai pilihanraya kelak.Aku ingin terus menyumbang kepada masyarakat melalui penulisan diblog ini tapi aku enggan terus berpolitik tanpa henti sehingga PRU14 pula sapertimana yang berlaku sebelum ini sebaik sahaja tamat PRU12 2008.Rakyat perlukan masa untuk “rihat politik” dan itu yang wajib diberikan oleh semua pihak terutamanya pengamal media baru penulis politik.

Dengan izin Allah Taala aku akan cuba menjelajah kepelusuk negara untuk melihat dan merakam kehidupan yang dilalui rakyat yang dijanjikan dengan macam macam janji oleh semua ahli politik dari semua parti selama ini lebih lebih lagi menjelang pilihanraya yang akan berlangsung tidak berapa lagi.

Aku akan pastikan setiap janji yang gagal ditepati oleh semua pihak yang berjanji diketahui oleh rakyat dan setiap janji yang ditepati juga diketahui rakyat.Jadi kepada anda semua bakal bakal Adun dan Ahli Parlimen yang bakal menduduki kerusi masing masing…AWAS!

About these ads