Pak Lah Dan Najib

Tak sampai 10 hari lagi umat Islam akan menyambut bulan Ramadhan penuh berkat.Setiap kali tiba Ramadhan setiap kali juga hati aku mula terbakar bila memikirkan munafik 2 buah ini…Pak Lah dan Najib…Najib dan Pak Lah (tak kisah nama siapa aku sebut dulu..sebab MUNAFIK mereka sama je).

Ramadhan kali ini adalah RAMADHAN KE-5 yang bakal kami lalui setelah 4 Ramadhan kami ditipu dan dibohongi oleh 2 buah manusia ini setiap hari.Beerti selama 120 hari dalam empat Ramadhan yang lalu Pak Lah dan Najib menipu dan membohongi hampir seribu insan dengan JANJI dan HARAPAN PALSU.

Apakah Ramadhan kali ini manusia 2 buah ini akan terus jadi MUNAFIK TUKIL?

Aku berjanji aku takkan biarkan korang berdua tenang menjalani setiap hari yang bakal korang lalui dalam ibadah puasa tahun ini selagi korang berdua masih MUNAFIK…itu janji aku dan aku redho kehilangan pahala puasa aku kerana korang berdua!