Aku menyampaikan Salam Ramadhan dari Uncleseekers kepada semua pengikut setia blog dia.InsyaAllah Uncleseekers akan kembali aktif berblog Sabtu ini setelah menyepi sejak malam dia ditahan di Seremban tempohari.Apa yang bakal dipanaskan Uncle dalam blog dia sama samalah kita tunggu..

Sebenarnya APA dan Uncleseekers kini adalah anggota Kumpulan Bloggers Reject Shop dan kami adalah BLOGGERS PRO RAKYAT yang tidak memihak kepada mana mana parti politik dan sesiapa saja asalkan mereka melakukan perkara yang BENAR dan tidak menzalimi sesiapa.

Walaupun aku tak berapa suka nak siar artikel berbentuk 18SX tapi Uncleseekers meminta aku menyiarkan satu TEASER 18SX yang melibatkan peguam Kamal Hisham dalam sehari dua ini sebagai spark untuk dia kembali aktif berblog Sabtu ini..jadi aku akur untuk SEKALI ini.

Aku pun tak tahu lagi apa dia jadi kita sama sama nantikan pendedahan yang akan buat Kamal Hisham terjun dari Menara Dubai