Tadi aku memenuhi undangan berbuka puasa Tun Faisal dan UMB di Restoran Puteri Bongsu Jalan Yap Kwan Seng.Ramai rakan rakan bloggers yang dijemput selain dari bloggers UMB semua negeri dan salah seorang yang aku kenal adalah blogger Bigdog dari Bloghouse dan beberapa portal yang mula mencipta nama di alam siber.

Kredit : minaq-jinggo

Meriahlah juga program ini bila dapat bertemu teman teman UMB walaupun aku tidak bersama mereka lagi.Banyak cerita yang kami kongsi terutama gelagat BLOGGERS MENGKARUNG yang baru pandai nak panjat daun menggunakan ‘status baru’ aku untuk menyerang Tun Faisal dan UMB.

Jadi apa lagi?

Ini peluang nak SPIN lagi pasal aku Tun Faisal dan UMB…apalagi spin lah !!!
Kah kah kah….

Apa sajalah temberang si Armand ni kepada Astro Awani..kah kah kah.
Bro Armand…lu kalau tak bagi orang putus urat kentut ketawa tak boleh ke?