Aku tertarik dengan artikel dari blog MALAYSIA IN CRISIS yang bertajuk JPJ Ada “Time Machine To Future”  tentang bagaimana JPJ disebuah negeri mengeluarkan begitu banyak nombor nombor pendaftaran  no. tunggal(single plate number) melangkaui masa (no pendaftaran masa hadapan) dan tak masuk dek akal langsung.Aku tak mahu lah nak sentuh dinegeri mana dan siapa yang yang mendapat Privilege untuk memandu kereta dengan NOMBOR MASA HADAPAN ini,korang klik je link kat atas untuk cerita selanjutnya.

Gambar hiasan yang tiada kena mengena dengan honda kapcai…

Cuma kalau ini boleh dilakukan dan sah dilakukan saperti yang dilakukan oleh JPJ negeri ini,apakata kalau kita panggil orang orang yang masih hidup saperti pemimpin dan pemerintah negara kita dengan panggilan ARWAH,ALLAHYARHAM atau ALMARHUM sebelum mereka betul betul mati?

Aku rasa tak salah kot….sebab we can go to the future,lagipun TITLE ini pun diaorang akan pakai jugak dimasa akan datang.Mungkin esuk,lusa,setahun lagi.sepuluh tahun atau paling lama 20 tahun..waAllahu’alam.

Aku lak lebih lebih menulis dari Admin baru..ha ha ha.Kan aku ada sampai 5 Ogos untuk terus menulis…