Dua minggu lepas Syawal ya DS Najib?

Dua minggu lepas raya ya Pak Lah?

Kalau yang bertaraf pemimpin besar pun boleh kencing tak TEPATI JANJI,apa salahnya rakyat kerdil macam aku ini pun mungkir janji?Jadi aku mungkir janji untuk berihat dan…AKU KEMBALI!!!!Sebenarnya aku bukan percaya sangat dengan janji korang tahap kencing tu,tapi sebagai orang Islam aku bersangka baik je bulan posa ini yang korang takkan kencing macam 4 Ramadhan yang lalu….tapi KENCINGGGGGGGG.

So sementara menanti 2 MINGGU LEPAS SYAWAL….lets rumble…kah kah kah.

Sape nak jadi TUKANG BELA silakan…membujur lalu,melintang patah !!!!