Mangkuk ayun lidah bercabang ini bukan boleh pakai janji dia…
Apa DSN percaya ke janji ADVANCE dia nak bagi ????

Cakap pasal ADVANCE ni aku nak tanyalah…nak bagi untuk sambut Raya Puasa ini atau sambut Raya Cina?

Kalau nak bagi advance kami kena tunggu raya Cina aku ingat nak sembelih BABI buat rendang…sebab kat Bukit Antarabangsa ini cukup banyak BABI HUTAN.

Apa DSN nak kami buat ini sebagai hidangan raya?
Tak cukup ke 10 tahun siksa kami semua???
Tapi kalau nak bagi untuk kami sambut raya macam orang Islam yang lain yang dah 10 tahun kami tak sambut,bolehlah aku sembelih ayam buat rendang dan rebus ketupat…
Sedap kan??Tapi masa ini tahun sudah DSN ada ingat ke anak anak
yatim yang korek tong sampah cari apa yang boleh bawak balik
untuk dibuat makanan???Tak Ingat kan…

“Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kerajaan Barisan Nasional (BN) tidak goyah dalam perjuangannya dengan terus berpegang kepada prinsip ‘Janji Ditepati’ kerana ia merupakan perkara wajib yang dituntut dalam Islam.” – Antara intipati ucapan Najib semasa berbuka puasa puasa bersama rakyat Parlimen Kuala Nerus,Terengganu 9/8/2012 dipetik dari Utusan Online.
Kah Kah Kah …..
Kih Kih Kih….
Huh Huh Huh….
Dituntut dalam Islam ya Dato Seri?
Islam yang mana? Islam Hadhari ke?
Patutlah bau hancing kami kena kencing….hik hik hik.

P/S : Aku tanya sebab Raya tak sampai 10 hari lagi.Kalau nak bagi adavance bagilah..janganlah duk main wayang dengan kami.Cukuplah Pak Lah sorang je Dato Seri, tak payahlah nak ikut perangai haramja dia hari baik bulan baik ni…