Pak Lah berjanji lagi…

Untuk kali keberapa ratus aku dah kehilangan hitungan sebab….kencing…kencing…kencing dan terus mengencing!…itulah perangai Pak Lah.Jadi tak ada bezanya janji dia kali ini dan ratusan kali janji yang telah dan pernah dimungkirinya.

Tapi sebab aku dalam keadaan NOTHING TO LOSE tak jadi masaalah untuk aku pegang janji kelas ‘MUNAFIK’ yang terbaru ini.Bila ya Pak Lah ?????Ha ha ha…jangan tak jadi sudah!

Kalau tak jadi juga takde masaalah sebab memang sudah aku jangkakan,tapi….
Aku janji akan merwarnai hari hari terakhir Ramadhan kau Dol dengan perkara perkara yang tak pernah ko jangkakan disini,bahkan aku akan panjangkan kegilaan aku sepanjang Syawal nanti.Itu janji aku !!!!

Ada apa apa masaalah Dol???

Takde kan?

Sebab ko boleh guna SEKSYEN 114A AKTA KETERANGAN yang ko sama sama luluskan di Parlimen baru baru ini untuk bawa aku ke makamah.Silakan…sebab itu yang aku nanti nantikan selama ini supaya lebih ramai yang boleh tahu PEKUNG NANAH kau selama ini.

KAH KAH KAH