Saperti empat Ramadan dan empat Syawal yang lalu,Ramadan dan Syawal kali ini tidak banyak bezanya.Badan KAMI semua sedang basah dan hancing hasil kencingan dari MUNAFIKUN HARAMJA (tak perlu nak sebut nama lagi) dengan hanya diperhatikan oleh sahabat sahabat dia para pemimpin besar yang rasanya beragama Islam,saperti merestui perbuatan dia tahun demi tahun tanpa sedikit rasa bersalah pun.

Selepas empat Syawal berturut turut ditipu dan dibohongi menanti sehingga saat saat takbir mula bergema dimalam raya,ramadan dan syawal kali ini tiada pengharapan yang AKU/KAMI letakan atas mangkuk ayun ini walaupun terus diberi keyakinan oleh sahabat terdekat dia ‘PEMEGANG OBOR’ larian Olimpik buat masa ini.Kekecewaan menanti sehingga saat akhir empat Syawal yang lalu mengajar aku untuk tidak dikecewakan lagi oleh munafik yang pastinya ada DNA anjing dan khinzir mengalir dalam darahnya untuk terus melakukan kemunafikan tanpa rasa malu,walaupun pada dirinya sendiri.

Aku pasti ‘skrip 4 syawal yang lalu’ tidak akan diulanginya,tapi aku silap….Rupa rupanya tanpa sekelumit rasa malu,dia dengan dibantu ‘pelakon pelakon yang sama’ ‘selamba anjing’(nak tau makna selamba anjing tenguk banner kat atas)mengulangi skrip yang sama.Cuma kali ini aku tak ambil serius janji kelas ‘Janji Dicapati’ ini dan awal awal lagi dah written-off supaya tidak kecewa lagi saperti empat syawal sebelum ini.Cuma kali ini aku dah atur program untuk mewarnai hari hari terakhir ramadan dan syawal untuk kau Dol!…dan mungkin yang sewaktu dengan nya.

SO HERE I AM DOL….writting….hik hik hik.