Bro,cuba ingat ingat balik screenshot video ini?
Agak agak bro masih ingat tak apa yang diucapkan?
Hik hik hik….
Baca seterusnya kat Umno Reform 2
Sebenarnya ada cara menjawap bila berlaku sesuatu kontrovesi,bukan terus membuat penafian 100%.Dapatkan nasihat dan pandangan orang orang yang bijaksana dan bukan ‘penyamun .penyamun junior’ dalam PUM…kan dah kantoi!Aku berani guarantee bro lu dah kantoi…jadi elakan berpantun pantin macam Rais Yatim dan cuba lakukan damage controll.
Lu sebenarnya macam orang terperangkap dalam ‘pasir jerlus'(quicksand),lagi lu meronta lagi cepat lu kena sedut kedalam..jadi sementara waktu baik lu duduk diam diam dan fikirkan cara nak pelepas diri.Itu pasal lu kena ada orang macam gua dalam ‘think tank’ lu,bukan kaki kipas dan bodek yang bagi nasihat kelas ‘bunuh diri’.Gua bukan nak gaji banyak pun,cuma RM1 macam Anwar dapat jadi Penasihat Kewangan Selangor…cuma elaun keraian gua je kot dalam RM50 ribu sebulan.Kah kah kah…

P/S : Teringat pulak kat perangai BAPAK MERTUA lu yang menafikan sumbangan gua pada Umno bila dah menang besar PRU2004….sebijik macam lu bro.