Aku cilok carta ranking terbaru blog BN vs Pakatan Rakyat yang dikeluarkan sahabat Cenangau Daunkari hari ini.Nampak gaya warna biru dah ditenggelamkan oleh warna blog PR untuk sepuloh teratas tak termasuk APA yang dah masuk kelas “hantu tak ada tuan”.Terima kasih CDK bila dia tulis “Blog APA aku tak kira sebagai blog BN pasai dia dah istihar blog dia bukan blog sokong BN.”…ha ha aku suka statement tu.

Lagipun setelah mengungguli “carta teratas” satu ketika dulu aku dah tak berminat nak kejar ranking lagi.Kalau jadi nombor satu atau numuro uno sekalipun bukan dapat apa dari UMNO pun,lainlah kalau aku ini macam……(he he korang tafsir sendiri).Jadi aku sengaja buang hampir 3 ribu artikel aku dari blog ini supaya aku tak perlu jadi nombor satu lagi.Tapi kalau aku teringin nak ambik balik ‘title’ tu mudah je….aku republish balik 3 ribu artikel yang aku dah keluarkan dan saved tu.Kah kah kah….

Kalau aku dah pernah buat sekali tentunya tak susah untuk aku mengulanginya untuk KEDUA kalinya.Korang nak tenguk aku jadi NUMURO UNO sekali lagi ke?

Baca artikel Canagau Daunkari pasal ranking terbaru ini.