Bersama Paparock Hishamuddin Rais aka Tukar Tiub

Hari ini banyak gambar aku dirakamkan oleh Amrayyy bersama ‘rockers rockers’ BersihRock sebentar tadi…Terima kasih Amrayy,

Rastamam

Di gerai Pyanhabib

Kali pertama pertemuan empat mata APA-Tukar Tiub

Ini sahabat yang aku kenal di Janda Baik…tapi Aduka Taruna
tidak kelihatan

Melangkah kedalam stadium sekitar jam 6;30 ptg bersama
gerimis senja…

Seorang lagi sahabat Aduka Taruna

Yang ini aku kurang pasti sahabat siapa…kah kah kah

Sedang mewawancara…sila tunggu video ini dari Amrayy

Aku tak pasti apa yang tertulis di t-shirt itu…

Sedang merakamkan wawancara bersama penganjur Bersih Pak Samad dan Marina.
Video akan dapat ditonton di http://amrayy-lensa-assault.blogspot.com/ nanti.

Apa juga ideologi Pak Samad,tetap aku hormati dia sebagai
orang tua apatahlagi sebagai Sastrawan Negara.

Dia malu bila aku peluk dia..
Dont worry Pak Samad im not LBGT.He he he…

Keletihan…

Bersama ‘future superstar politik’ Adam Adli…
Tak percaya…?Kalau panjang umur kita sama
sama lihat anak muda ini.