PKR TIKAM DAP…DAP TIKAM PKR
KAH KAH KAH

Aku siarkan transkrip apa yang dikatakan TKM1 Penang Mansur dalam ‘mesyuarat strategi PKR’ pada 19/3/2012 Jam 6:30 ptg.Sebelum ini TV3 pernah mendedahkan bagaimana Mansur mengutuk Guan Eng sebagai arrogant dan Tok Pekong dimata pengundi Cina tapi audio beberapa minit itu tidak memperincikan apa lagi yang sensitif yang diperkatakan Mansur dalam mesyuarat tersebut.

Tidak dipedengarkan apa yang Mansur kata/kutuk terhadap DAP,Guan Eng dan macamana Mansur memperlekeh dan mempersendakan ‘wanabe calun bangsa India’ dan mentaliti mereka dan bagaimana Pas juga diperlekehkan.

Apa yang dapat aku rumuskan dari apa yang aku dengar berlangsung dalam audio sejam lebih itu Mansur dan kuncu kuncunya hanya mementingkan Parti Keadilan Rakyat dan cuba mengatur strategi untuk menangani kerakusan Lim Guan Eng/DAP dalam percaturan kuasa di Pulau Pinang dalam menghadapi PRU13 nanti.

Ini betul betul kes TIDOR SEBANTAL TAPI MIMPI MASING MASING.

Kalau Mansur berani cuba nafikan apa yang aku dedahkan ini dan kalau lebih berani sila SAMAN aku ke makamah.Aku memang nak bagi dia seram sejuk….kah kah kah.

NANTIKAN PENDEDAHAN AUDIO DARI AKU….KAH KAH KAH