Saperti yang aku janjikan aku dedahkan sebahagian dari rakaman audio perbincangan Mansur TKM1 bersama beberapa pemimpin Cina PKR tentang strategi menghadapi PRU13 dan menghadapi kerenah ‘Tok Pekong’ mereka Lim Guan Eng.

Dengarkan lah pengakuan WAKIL RAKYAT yang anda pilih pada PRU 2008 dahulu yang lebih senang dengan jawatan Duta di China atau menjadi kepala GLC andaikata mereka berjaya menawan Putrajaya daripada menjadi wakil rakyat yang terpaksa meredah banjir untuk berkhidmat kepada anda yang mengundi mereka.Gaji pun lebat beb…..

Itu belum bab kutuk mengutuk dan memperlekeh boss dia ‘Tok Pekong’ Guan Eng dan lain lain wakil rakyat gang dia dalam DAP dan Pas di Pulau Pinang…yang korang dengar pendedahan di TV3 haritu baru ciput je kalau nak dibandingkan dengan apa yang mungkin aku dedah jika perlu.

Guan Eng,
Lu percaya ka ini mangkuk talak tikam lu dali belakang?

Ha ha ha…mampuih lah lu ini kali….

ADAKAH MEREKA MEREKA INI KES TERPENCIL ATAU MEMANG HAMPIR SEMUA PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT BERSIKAP BEGINI?

Anda ingin tahu????

SILA BERIKAN PUTRAJAYA KEPADA MEREKA.

P/S : Kepada Mansur aku nak berpesan… tak perlulah bersilat nak menafikan audio diatas sebab masih ada banyak rakaman audio lebih sejam setengah lagi yang aku belum mahu dedahkan disini.Kau tepis aku keluar sikit lagi…kau tepis aku keluar sikit lagi Ha ha ha….