Selama ini aku cuba menahan dari memaki hamun orang.Kekerapan aku memaki hamun Pak Lah selama ini dan saranan dari majoriti pembaca blog aku ini agar aku tone down sikit bab maki hamun ini menjadikan aku blogger ‘baik’ sejak setahun lalu.Tapi ini tidak bermakna aku tak boleh kembali menjadi blogger ‘haramjadah kaki maki hamun’ yang menjadi trademark aku selama ini.

Bercakap pasal maki hamun ini aku dah mula nak memaki hamun Pengerusi SPAD (Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat) Syed Hamid Albar dan pegawai serta pegarah dia taraf bangkai terutamanya NORHASLINDA MOHD ISHAK Ketua Wilayah Tengah SPAD.


Inikah wajah Norhaslinda Pukimak Haramjadah tu?



Jadi sebelum aku teruskan kenapa aku nak MAKI korang baik aku maki dulu in advance…

Korang semua memang PUKIMAK HARAMJADAH !!!!

Sebab apa ko Syed Hamid Albar dan pegawai kau layak dan berhak menerima maki hamun dari aku?

Sebab dahlah UMNO enggan bayar hutang aku hampir RM250 JUTA dan semua orang dah tahu kes tu…kini ANAK AKU pun korang nak aniaya macamana kau dan UMNO aniaya aku !!!!

BABI HARAMJADAH BETUL KORANG SEMUA INI !!!!

Berapa ramai anak Melayu yang diberi kepercayaan Mat Salleh untuk 
angkut anak anak mereka kesekolah?
Korang tenguk cara pemakaian pemandu pemandu yang anak aku sediakan untuk
naikan imej negara kita dimata mereka…
SEBAB SEBAB KENAPA AKU MARAH?

Anak aku yang selama ini jaga emak dan adik adik dia yang seramai 8 orang selama 10 tahun selama aku jadi PELARIAN sebab UMNO enggan bertanggung jawap atas hutang hutang PRU11 2004 kini DIANIAYA OLEH SPAD  yang dipimpin oleh seorang PEMIMPIN UMNO Syed Hamid Albar dan dibantu pegawai pompuan haramjadah dia NORHASLINDA MOHD ISHAK Ketua Wilayah Tengah SPAD.

Sebelum ini anak aku operate VAN SAPU ambik penumpang dari Masjid Jamek hantar ke Pejabat Kerajaan Jalan Duta untuk cari rezeki menjaga emak dan adik adik selama aku tiada.Saman polis dan JPJ tak payah ceritalah jadi operator VAN SAPU ini sebab tak ada permit walaupun dia pernah memohon untuk permit shuttle dan ditolak oleh DBKL atas bantahan pengusaha bas henti henti.Walau banyak rintangan dan cubaan anak aku tabah menghadapinya kerana itulah saja yang dia mampu lakukan demi mencari sesuap nasi dan menjalankan AMANAH yang aku tinggalkan untuk dia pikul selama ketiadaan aku sehingga hari ini (dah masuk 10 tahun).Pun begitu dia berjaya menghantar 3 adik adiknya ke Universiti dengan hasil VAN SAPU dan menjaga keperluan keluarga kami selama ini.Terima kasih anak ku…

Dengan izin Allah SWT…maka anak aku berjaya mendapatkan KONTRAK selama 3 tahun dengan   Lycee Francais de Kuala Lumpur (LFKL) merupakan sebuah sekolah anak anak orang Peranchis yang menetap di Kuala Lumpur dan anak anak dari kedutaan Peranchis,Amerika,Canada dan banyak lagi kedutaan disini bermula dari 5 Sept 2011 selama 3 tahun dengan option menyambung untuk 2 tahun lagi.
Sila klik untuk imej lebih jelas,
Kontrak ini memerlukan anak aku menyediakan 30 buah van untuk kontrak ini dan atas dasar itu dia telah membuat permohonan pertama untuk 15 permit bas sekolah dan telah diluluskan oleh SPAD melalui surat SPAD/BS/B/950881X(2) bertarikh 28/3/2012 (sila lihat surat diatas).
Pada hari permohonan diatas diluluskan anak aku telah ke SPAD Putrajaya jam 2:30 ptg untuk mendapatkan ‘permit bercetak’ dan dia telah diberitahu pegawai yang bertugas permit tidak boleh dicetak KERANA SPAD KEHABISAN KERTAS untuk mencetak permit hari itu dan dia diminta datang sekali lagi.Jadi anak aku balik dengan hati yang gembira…

Selang beberapa hari anak aku telah dihubungi seorang pegawai SPAD bertanyakan tentang DEPOH untuk meletakan van van dan telah diberikan penjelasan tentang hal itu oleh anak aku.Tak lama kemudian seorang lagi pegawai SPAD menghubungi anak aku menyatakan TELAH BERLAKU KESILAPAN DIPIHAK SPAD SEMASA MELULUSKAN 15 PERMIT TERSEBUT DAN HANYA 1 PERMIT SAHAJA YANG DILULUSKAN…
Emak korang punya puki! Puki korang punya emak !!!!

Anak aku tak mintak pun duit Umno untuk menimba ilmu
menjadi manusia berjaya dari Dr.Azizan…

Anak aku telah diminta membuat permohonan semula secara lisan oleh pegawai SPAD dan sehingga hari ini TIADA SURAT RESMI dari SPAD yang membatalkan kelulusan yang diberi diatas,yang ada hanya arahan lisan dari masa kesemasa dari pegawai meminta anak aku memohon semula.
Anak aku yang dah mula panik meminta nasihat aku dan aku menyuruh dia bertahan dengan kelulusan awal dan jangan berganjak atau ‘memohon baru’ kerana dengan membuat permohonan baru maka secara OTOMATIK kelulusan awal itu akan terbatal dengan sendiri nya.Maka mulai saat itu segala urusan dengan SPAD pasti dirujuk kepada aku untuk tindakan..
Memandangkan anak aku tidak mahu berganjak maka pompuan haramjadah si NORHASLINDA MOHD ISHAK Ketua Wilayah Tengah SPAD mula mengenakan ‘syarat syarat baru’ yang tidak masuk akal sebelum permit dikeluarkan,antaranya…MAHUKAN BUKTI MODAL RM4OO RIBU dari anak aku.

AGI HIDUP AGI NGELABAN…semangat yang anak aku dapat
dari Kanang anak Langkau.
Walaupun ‘syarat baru SPAD’ ini menjadi BAHAN LAWAK dan JENAKA dikalangan pengusaha bas ekspress dan bas sekolah kerana tidak masuk akal dan sekadar PENGANIAYAAN terhadap anak aku,tapi menyahut cabaran SPAD anak aku telah memenuhi syarat baru ini…tapi…
Hari ini 23 Oktober 2012 bila semua ‘syarat baru SPAD’ ini dipenuhi dan anak aku dan dia pergi berjumpa NORHASLINDA MOHD ISHAK pompuan Pukimak!Babi! Haramjadah! ini di Putrajaya untuk mendapatkan permit yang telah diluluskan itu…sekali lagi ianya DITOLAK dan anak aku disuruh memohon semula.
Tak ke SIAL…BABI…PUKIMAK…HARAMJADAH punya perempuan punya perangai  NORHASLINDA ini???
TAK CUKUP KE UMNO DAH MENGANIAYA AKU BERTAHUN TAHUN DAN KINI SPAD DIBAWAH PIMPINAN SYED HAMID ALBAR YANG JUGA ORANG KUAT UMNO MENGANIAYA ANAK AKU PULA???
APA PUNYA SIAL PEMIMPIN UMNO MACAM INI AAHH???

Ada ke anak aku mintak Umno tolong untuk dapat 
kontrak dengan LFKL?
Korang tahu tak dah hampir 8 bulan anak aku beroperasi di LFKL tanpa permit bas sekolah dan ini diketahui sendiri oleh DUTA PERANCHIS dan duta duta lain yang menghantar anak anak mereka belajar disitu?
Tapi dek sebab dia suka dengan ‘perkhidmatan’ yang diberikan oleh anak aku dari aspek keselamatan dan kebertanggung jawaban setiap pemandu yang memandu anak anak mereka kesekolah maka dia terus memberi peluang kepada anak aku.Pernah Duta Peranchis ini sendiri ingin membantu untuk berjumpa SPAD dan meyakinkan mereka tentang prestasi anak aku sejak memberi perkhidmatan kepada sekolah mereka tapi ditolak oleh anak aku.

Tak malu ke PM @NajibRazak bila mengetahui ramai anak anak duta dan anak kakitangan kedutaan luar negara yang diangkut oleh van van sekolah tanpa permit hanya kerana KERENAH NORHASLINDA MOHD ISHAK Ketua Wilayah Tengah SPAD dan sikap tak ambil tahu boss besar SPAD Syed Hamid Albar sendiri????Kalau jadi kemalangan yang melibatkan anak anak kedutaan asing ini kelak KERAJAAN MALAYSIA dan Najib nak jawap apa?
Kepada Syed Hamid Albar dan NORHASLINDA MOHD ISHAK..
Jangan mintak aku bangun melawan bila aku dah lama simpan kuku aku!!!

Aku akan tentang korang habis habisan kali ini!
Itu janji aku..

P/S : LEPAS NI KORANG BOLEH HANTAR SPAD UNTUK MENGANIAYA ANAK AKU DISEKOLAH ATAU DI PERTENGAHAN JALAN,SILAKAN…SEBAB AKU BERSEDIA DENGAN KAMERA DAN VIDEO UNTUK MERAKAM PENGANIAYAAN KORANG ITU UNTUK AKU SEBARKAN KEPADA PENGETAHUAN RAKYAT DAN PERDANA MENTERI.

SILAKAN! SEBAB GELANGGANG DAH AKU BUKA UNTUK BERPERANG DENGAN KORANG SEMUA.

MUNGKIN SEBAB ANAK AKU TAK BAGI RASUAH KEPADA KORANG KAT SPAD MAKA DIA DIANIAYA BEGINI?