2HB NOVEMBER 2012…

Apa yang penting sangat dengan tarikh ini?

Ianya sangat penting pada aku kerana bakal menentukan “Hari Raya” apa yang bakal disambut menjelang “Pilihanraya” nanti.Apakah ianya akan menjadi “Hari Raya Maki Hamun” macam minggu sudah dan aku bakal mengisytiharkan “PERANG” secara rasmi atau sebaliknya.

Semuanya bergantung atas KEBERANIAN seseorang yang selama ini aku anggap kurang berani atau tiada keberanian langsung untuk melakukan perkara yang BETUL walaupun ianya menjadi perkara WAJIB mengikut hukum Allah Taala.

Aku ingin melihat sama ada 2 biji telor yang dibaluti kulit kerandut berkedut yang dah diusungnya kesana kemari selama setengah abad itu melayakan dia aku panggil ANAK JANTAN atau PONDAN TUA spesis playsafe.

Tiada makna apa tarikh pun yang diberikan sebelum ini dengan tarikh 2 Nov yang bakal mendatang dalam beberapa hari lagi sebab ianya sudah pasti dalam kategori TEMBERANG TAK BERKESUDAHAN…cuma..

Kali ini aku telah bersedia untuk melancarkan PERANG HABIS HABISAN dengan nama Allah SWT secara rasmi demi menuntut HAK dan aku yakin Allah SWT akan bersama orang orang yang dizalimi dan sama sama kita lihat siapa dipihak yang BENAR.

Susunlah BALA TENTERA kau dalam bentuk apa sekalipun kerana ianya sedikit pun tidak akan menggentarkan hati ini jika PERTENTANGAN itu yang diminta.Telah kerap aku BERISTIKHORAH dan telah kerap juga Allah SWT menjawap persoalan aku tentang apa yang harus aku lakukan dan aku juga ingin menyarankan agar kau juga berbuat perkara yang sama dan tunggu jawapan dari Allah SWT.Mana yang kau lebih percaya?Jawapan dari Allah SWT ataupun para PUNAHSIHAT yang ada disekeliling kau?

Jadi pastikan 2HB NOVEMBER dan aku tidak menjadi “The Straw That Broke the Camel’s Back”.