Haritu aku ingat semua dah kira selesai lah tapi nampaknya masih “ngok ngok” mereka mereka yang duduk dalam SPAD ini.Setelah syarat syarat karut marut mereka sebelum ini dipenuhi ingatkan  hari ini saperti yang dijanjikan mereka dalam pertemuan sebelum ini maka anak aku akan diberikan ‘KELULUSAN SETELAH DIBERI KELULUSAN’ atau  ‘LULUS DALAM LULUS’..tapi ternyata orang orang SPAD ini suka mengeluarkan ‘SYARAT SYARAT BARU’ setiap kali syarat syarat sebelumnya dipenuhi.Ianya ibarat setiap kali sampai dalam kotak penalti dan kita dah nak score goal maka tiang gol mereka alihkan ke posisi lain.

Siang tadi dalam ‘board meeting SPAD’ membincangkan kes anak aku maka mereka minta beberapa lagi SYARAT BARU untuk dipenuhi antaranya :

1 . AIR KENCING BOHSIA TUJUH TEMPAYAN

2 . “DARA” BOHSIA MATI BERAGAN TUJUH MANGKUK

3 . KERANDUT MAT REMPIT TUJUH DULANG

4 . KONDOM TERPAKAI MAT REMPIT BALUN BOHSIA TUJUH KOTAK TISU.

Itu antara syarat syarat baru yang anak aku kena penuhi yang diminta SPAD hari ini..tak percaya???

Kena percayalah….kerana itulah KELAS syarat syarat baru yang diminta SPAD sejak mereka memberi kelulusan 15 permit bas sekolah sejak bulan March 2012 lalu.

Jadi besuk anak aku akan ke SPAD untuk mendapatkan cetakan STK saperti yang dijanjikan oleh Chief Operation Officer (COO) mereka sebelum ini.Andaikata masih nak berdolak dalih aku dah tak mau cerita banyak banyak dalam kes ini…kita jumpa di makamah sajalah!

A veteran lost: The hearse carrying Speldewinde’s coffin at St George’s Church.
Aku ingat nak mintak 100 permit jenis ini dengan SPAD
boleh tak agaknya?

Lagipun dah ramai PEGUAM PEGUAM DARI PAKATAN RAKYAT yang dah menawarkan KHIDMAT PERCUMA untuk bawa kes ini ke makamah.So aku malas nak talking lah…

Baca http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2012/10/syed-hamid-albarspaddan-pengarahnya.html

Baca juga http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2012/10/syed-hamid-albarspaddan-pengarahnya.html

Aku nak tanya SPAD…surat sokongan dari Hell Bank
korang nak tak?

P/S : Jangan lupa besuk 2HB NOVEMBER…silap haribulan ada DUA LAGI MAKHLUK yang nak aku sumbat mulut mereka macam gambar Syed Hamid kat atas.Siapa mereka?Kita tunggu besuk je lah..