Aku dah tak reti nak cakap bab PROPA bebal lagi membebalkan macam ini untuk membodohkan rakyat cetusan idea ntah siapa dalam bilik perang Umno/BN.Cari lah idea yang senonoh sikit kot iya pun nak cuba mempengaruhi minda rakyat.

Bukanlah aku nak menyokong Pakatan Rakyat tapi idea idea tak senonoh macam ini lah yang buat potong stim kita menonton.Kalau ini dimasukan dalam kurikulum tadika cucu cucu aku yang umor 4 & 5 tahun tu pasti diaorang tak mahu masuk kelas lagi…

Hello bro….kalau MELAYU dan NEGARA ini nak hancur bocai,masa Raja Mendiliar buka pintu Kota Melaka bagi Portugis masuk Melayu dah hancur bro…

Jadi berhentilah buat PROPA bodoh macam ini….boleh tak?

Siapalah lak yang KENYANG buat video bodoh macam ini tak tahulah…