Sejak semalam Rosmah bagi “peluru hidup baru” untuk media Pakatan Rakyat belasah laki dia.Aku cuma memerhatikan saja tanpa mahu komen apa apa bab “first lady” ini agar tidak mengundang “bloggers bloggers belaan”  dia dan Najib (semua orang tahu siapa mereka) meroyan,lagipun aku nak tenguk blogger Umno mana yang berani kedepan menegur bab ini..

Tunggu punya tunggu yang berani kehadapan menegur adalah blogger yang sama Double Y,yang lain terpaksa buat buat bodoh “KERANDUTLESS”.Jadi aku tambah ajinomoto bagi sedap rasa dan cucuh api bagi panas sikit dalam cuaca sejuk akibat hujan kebelakangan ini panasssss sikit…kah kah kah.

Kat bawah ni yang sempat aku rembat sana sini “hakcipta” bloggers lain…

P/S : Inilah kerja aku sebagai BATU API SEPENUH MASA…kah kah kah

Kesian Chong Wei kena panjangkan leher nak cakap dengan bini sendiri..
Siapalah yang punya angkara ini?Kalau tenguk kerusi yang tengah
tu pendek je kerusinya…kah kah kah
Siapa pengantin haaa?

Selamat Pengantin Baru Dato dan Datin
dari :
APA Media Team