Selama ini aku cuba tak komen apa yang dilakukan Nik Aziz so called ulamak ni.Tapi kali ini aku tak boleh tahan bila tenguk “kebebalan tahap nak mampos” orang tua ini berdoa beramai ramai dalam stadium untuk beroleh kemenangan dan agar Allah hancurkan Umno.

Pinjam kata Parpukari…ini dah kira bebal tahap gila babi yang dilakukan oleh orang yang siang malam menjaja nama Allah dibibir mereka.Bukan aku suka sangat pun perangai orang Umno tapi perangai Mursyidul Am Pas ini bersama pengikutnya lebih huduh dan lebih hina dari orang orang Umno yang dihina mereka.

Seburuk buruk perangai orang Umno aku belum pernah lagi tenguk mereka bersolat hajat beramai ramai baik dalam stadium mahupun dalam masjid mendoakan kemusnahan orang orang Pas dan pemimpin mereka.

Perangai Nik Aziz dan pengikut dia dalam video dibawah ini aku lihat lebih pariah dari pariah.Jadi suka aku nak berpesan kat Nik Aziz kalau agama tu masih tipis dihati tolong pergi tebalkan dulu dan kalau kurang ilmu didada tolong bagi cukupkan dulu…

Kalau tak tahu nak belajar kat siapa….meh datang sini aku tolong sekolahkan.

P/S : Kalau nak berguru tak perlu cari Tok Guru Serban 7 Lilit atas kepala…dengan “blogger haramjadah” macam aku pun boleh…no hal.Semua ilmu Allah Taala yang punya.Apalah erti sebut “Hasbunallah Wal Nikmal Wakil” kalau kerja Allah Taala korang nak tolong buat…nak mapos agaknya?