Sebelum ini aku sibuk menyalahkan Urusetia Perhimpunan Agung Umno 2012 berkenaan Pas Media Pau yang aku diberitahu gagal aku pohon.Rupa rupanya aku memang ada diberikan Pas Media PAU2012 cuma ada makhluk separuh ghaib yang simpan buat pekasam.

Ntah atas alasan apa mangkuk mangkuk hayun ini simpan aku pun tak faham…

Kepada Urusetia PAU2012 aku mohon maaf banyak banyak terutama kepada Dato Rauf yang selama ini aku ingat sengaja menolak permohonan aku.

Ada sesiapa nak tolong jawap bab ini?

Sebab sehingga artikel ini aku tulis “Penyimpan Mohor Besar Pas Media Aku” masih enggan menyerahkan nya kepada aku ntah atas alasan apa…

P/S : Aku ada imej Pas Media yang dikeluarkan atas nama aku dibawah satu kumpulan bloggers yang aku tak mau nak sebut namanya.Tapi kalau aku tak boleh berada dalam Dewan Merdeka besuk pagi sewaktu @NajibRazak memberikan Ucapan Dasar Presiden pasti aku tidak teragak agak..