Aku membaca kenyataan Ahmad Maslan saperti yang dilaporkan Malaysiakini berhubung kejatuhan harga saham FGVH sambil senyum gelihati.Betul lah saperti yang pernah diungkap Tun Mahathir yang “spesis cerdik” dalam Umno dah hampir pupus dan yang tinggal cuma spesis spesis macam Ahmad Maslan dan sewaktu dengan nya…nak kata cerdik pun tidak nak kata tak cerdik pun rata rata mereka mengaku “above paras kecerdikan” mengikut Piawaian Sirim dengan sijil ISO 900000000000.

“Ini (laporan negatif) antara puncalah. Hari itu tuduh Genting ada RM400 juta saham dalam Felda. Saham ini bergantung pada emosi juga.


Kah kah kah…jawapan diatas sama macam,“Ini bukan salah ibu mengandung..tapi sebab bapak tak pakai kondom”.

“…di antara saya sebut (laporan negatif punca saham jatuh). Selain daripada pasaran sawit dunia. Mereka ini jahat betul. Saya tak pernah tengok dalam dunia manusia sejahat mereka ini. 


Ish ish ish…memang depa jahat betoi Dato no?Ish ish ish…jahaat sungguh
Macam sembang dengan budak Tadika Kemas pulak Ketua Penerangan Umno Malaysia ni…
Ini cara Ketua Penerangan Umno jawap soalan yang memang wajib bagi terang perkara yang gelap dan samar samar..kalau bukan Ketua Penerangan tak tahu lah aku apa jawapan yang kita dapat pula.

“Saudara pernah jumpa? Malaysiakini pernah (jumpa)?,” katanya.


Tapi ini ayat yang paling best penutup bicara…dia ajak orang lain (kita) sama sama jadi TAK CERDIK macam dia dan kawan kawan dia jugak.Kawan kawan dia siapa haaa???
KAH KAH KAH
Paras terendah RM4.53 yang dicatatkan hari ini jam 10:46 pagi tadi.
Ayoyo Samy…tapi Isa kata tarrakpa sementara saja.