Ha ha yang ini aku suka….bila MB Gangstar Pahang mula cakap takbur dan bongkak.Aku tak mahu komen apa apa dulu dan nak tunggu sampai habis PRU13 dan tenguk apa jadi di Bentong nanti.Apapun suka aku nak mengesyorkan kepada peniaga peniaga makanan di Bentong tak kira bangsa agar bersedia untuk memikirkan satu “menu khas” sempena hari itu kelak.

Umpama…“Sup Telinga Tok Nan” ke…“Telinga Tok Nan 3 Rasa” ke…“Telinga Tok Nan Sweet Sour” ke…atau apa saja yang berkaitan telinga Tok Nan yang berkemungkinan besar akan hilang.

Kah kah kah….

P/S : Sekadar nak mengingatkan Tok Nan je…kita ni sebagai seorang Islam walaupun seconfident mana tentang peluang nak menang janganlah BONGKAK dan TAKBUR dan cuba mendahului Allah Taala sampai langsung tak ada ungkapan “dengan izin Allah Taala” Nan ooi..

Dengan Kun Faya Kun Allah Taala sahaja sesuatu tu terjadi.Aku tahu kalau ditakdirkan Bentong tersungkur kerana takbur dan bongkak kau,pastinya tak cukup tanah kau akan lari tinggalkan Pahang…tapi aku suka bersangka baik yang kau memang hero dan takkan lari,jadi aku pun nak mula asah pisau bagi tajam he he he…dapat ambil peranan hiris sikit pun oklah,yang lain aku serah pada sahabat C++