Mulai sekarang aku akan menyiarkan video video YB Dato Husam Musa sama ada yang terbaru atau yang lama yang melibatkan politik di Kelantan ataupun diperingkat nasional dari masa kesemasa.Kenapa tiba tiba aku suka dengan YB ni jangan tanya…sebab itu HAK aku untuk menyukai siapa juga.Mana ada undang undang yang melarang aku menyukai mana mana individu dalam Malaysia…betul tak?

Aku tak pernah diajak bercakap walau sepatah perkataan pun oleh @NajibRazak ataupun Pak Lah selama aku kenal dua ‘benda'(kira ok aku tak guna perkataan 2 ekur) ini sebagai Perdana Menteri aku selama ini walaupun dua ‘benda’ ini banyak sangat berhutang dengan aku,tapi dengan YB Husam dah beratus patah perkataan walaupun dalam pertemuan yang singkat.

Jadi buat apa aku perlu MENZALIMI diri aku sendiri…dua “benda” tu kalau nak zalimi aku diaorang punya hal lah,apa perlu aku turut menzalimi diri aku sendiri…