Sahabat sahabat media baru pro Umno jangan pula nak menggelumpur bila aku siarkan video ini.Ini blog aku jadi suka hati aku lah nak siar video siapa.Kalau ada pidato pemimpin Umno yang baik pun aku siar juga kat sini macam video Perwakilan Kelantan Datuk Che Ahmad Alwi dalam PAU2012 baru baru ini…tapi kebanyakan nya hampeh terjerit terlolong tak tentu pasal.Lagipun tak berapa ramai sebelah Umno sana tu yang nak rakam video ceramah pemimpin mereka yang baik,buat kerja edit sikit kemudian upload kat Youtube,yang mereka tahu asyik nak upload video @NajibRazak Najib saja dan Rosmah Mansur.Pendekata,kalau mereka dapat rakam video Rosmah Mansur kentut pun mereka akan upload kat Youtube.

Jadi layan je ceramah Anwar ini…yang tak suka jangan paksa diri dengar apa Anwar kata.Tapi kalau tak dengar mana nak tahu apa isu yang Anwar main…kalau tak tahu apa isu Anwar main macam mana nak tangkis.Kalau dah tak tahu(tak betul) tangkis,mentekedarah duit Umno berpuluh ribu RM sebulan jadah apa???