Oooiii…orang Melayu DAP …..korang tenguk senarai kat bawah ini betul betul dan tolong cari kalau ada jumpa sekor orang Melayu dalam senarai ini.Tak ada?Kalau dah tahu takde sekoq orang Melayu pun dalam senarai CEC DAP ini yang korang duk nak bergayut dengan parti Cina ini nak buat apa lagi?Korang ingat kalau korang terus buat muka “kesian anjing” korang nanti dapat tempat dalam hati pemimpin DAP anak beranak ini?Tobatlah !!
Kot iya pun korang memang benci Umno dan BN carilah platform lain buat tapak atau tempat berpayung dan kalau susah sangat korang ikut macam AKU ini duduk atas tembuk tak perlu sokong mana mana secara khusus.Kalau betul dan baik kita sokong kalau tak betul kita PALAM !
Nak undi siapa?Undi siapa sajalah asal CALUN tu bagus dan mampu berkhidmat kepada korang.Soal parti mana letak tepi dulu dan perhatikan calun masing masing dengan teliti,kalau perlu undi mereka undilah jangan kira parti.Nasiblah parti mana yang menang kalau menawarkan calun yang baik waima Barisan Nasional sekalipun pun walaupun korang benci BN/Umno.Parti DAP orang Melayu tak usah buang masa nak pangkahlah..parti Melayu ada 2 saja walaupun yang satu lagi tu penuh dengan mamak.Mana parti dari 2 ni kira oklah asalkan orang Melayu.Tapi kalau masih ada orang Melayu yang nak jadi ANJING DAP dan ditandingkan korang pilih saja spesis yang bukan ANJING..tu je.Bukan payah sangat…
JANGAN MARAHKAN KELAMBU NYAMUK KORANG BAKAR.

P/S : Siapa kata aku pro Pakatan Rakyat atau Barisan Nasional?Aku pro kebaikan..jadi siapa nak menang letak je calun yang ‘baik’…kalau masih nak letak spesis macam Nor Mohd Yackob,Rais Yatim atau mana mana pemimpin recycle macam diaorang baik pergi terjun lombong lah!


1. Lim Kit Siang
2. Lim Guan Eng
3. Karpal Singh
4. Chong Chieng Jeng
5. Loke Siew Fook
6. Vincent Vu
7. Tan Kok Wai
8. Gobind Singh Deo
9. Tony Pua
10. Teng Chang Khim
11. Fong Kui Lun
12. Nga Kor Ming
13. Chong Eng
14. Chow Kon Yeow
15. Liew Chin Tong
16. M Kulasegaran
17. Boo Cheng Hau
18. Teresa Kok
19. Teo Nie Ching
.20. Ngeh Koo Ham