Semenjak dua menjak ini aku lihat penyakit Tok Him semakin hari semakin teruk.Sejak dihinggapi “Sindrom Belum Ada Tempat” untuk menghadapi PRU13 nanti kenyataan Tok Him aku lihat tak pernah konsisten,hari ini cakap lain esuk cakap lain dan lusa cakap lain.

Aku tak ikuti sangatlah apa yang dibebelkan Tok Him dalam Perhimpunan Perkasa baru baru ini tapi melihat komentar komentar dari pemimpin BN dan PR pastinya tak lari dari “ISU ASAH PARANG” macam yang dilakukan Tok Him sebelum Bersih 2.0 yang akhirnya semua Panglima Perkasa “asah parang kontot” masing masing dalam selimut dengan bini masing masing,kecuali 20-30 ahli Perkasa yang berPOCO POCO di Titiwangsa.

Memandangkan dah agak KRONIK jugak penyakit Tok Him ini aku sarankan sedikit penawar yang aku pelajari dari Dr.Goggle (bukan Google ya) untuk mengurangkan bengkak urat otak Tok Him.Cubalah amalkan PANADOL DENGAN TAPAI.

Baca apa orang lain kata SINI