Macam yang pernah aku tulis sebelum ini tentang Tragedi Puncak Setiawangsa DISINI dimana kebetulan aku menegur bunglow yang terlibat sebelah siangnya ketika melalui Lebuhraya Duke dan sebelah malamnya…rum rum raaakkkk!

Hari ini dua buah bunglow milik 2 ORANG PEMIMPIN BESAR UMNO Jamaluddin Jarjis dan Zulhasnan Rafique bakal diruntuhkan BACA SINI supaya tidak terus mendatangkan BALA kepada penghuni kawasan itu yang belum ditimpa BALA bawaan mereka.

Kah kah kah..katakan apa saja tentang sikap aku….Aku Peduli Apa,yang penting PEMIMPIN PEMIMPIN UMNO dah mula membayar HUTANG mereka pada aku dan rakan rakan walaupun tidak secara langsung tapi pastinya atas Kun Faya Kun Allah SWT.Biar Allah SWT sahaja yang membela nasib kami yang DIKHIANATI oleh Umno dan pemimpin pemimpin mereka selama 10 tahun.It’s payback time…Allah SWT’s sytle bukan OPA Gangnam Style…hik hik hik.

Jadi sementara TAHI HIDUNG AKU TENGAH MASIN (atau memang mulut aku masin) siapa lagi dan apa lagi tentang Umno dan pemimpin nya yang patut aku DOAKAN sebagai kaedah kontra hutang dan penganiayaan mereka selama ini.

Patutkah aku doakan agar Umno…

KALAH TERUK PRU13 NANTI?

Nanti jap aku fikir fikir dulu…patut ke tidak.

Nota : Jangan diperlekeh DOA ORANG ORANG TERANIAYA..ulamak kata doa orang teraniaya tiada hijabnya disisi Allah Taala.Paklah dah pernah jadi “mangsa doa” KAMI sebelum ini.Apakah @NajibRazak pun teringin jugak ke?Bunga bunga dah nampak kearah itu…