Aku tak faham betul sejauh mana dan selama mana manusia boleh diperbodohkan?Kadang kadang rasa nak marah pun ada,tapi lebih rasa nak kesian dari nak marah kepada mamat kat atas ni.Lima tahun jadi “barang mainan” Paklah.Suruh datang dia datang suruh pergi dia pergi…Aku gunakan istilah “barang mainan” sebab tak tergamak nak guna istilah satu lagi walaupun semua orang tahu apa yang kalau dipanggil tuannya dia datang dan kalau dihalau tuannya pergi dia pergi…tak tergamak sebab mamat kat atas ini punya baik manusia,punyalah penyabar punya manusia.Kalau lah aku yang berurusan dengan Paklah dah lama Paklah makan flyingkick tapak kasut saiz 10…

Siapa mamat kat atas ini?

Ntah…korang tanyalah sepupu dia @NajibRazak dan kenapa dia biar Paklah “ragging” sepupu dia bertahun tahun…

P/S : Jadi pada pengundi Parlimen Kepala Batas korang masih nak undi Paklah kalau dia masih bernafsu nak bertanding nanti?Aku sarankan daripada korang pangkah Paklah lebihbaik korang pangkah TONG SAMPAH kerana tong sampah lebih mulia jika dibandingkan Paklah kerana sekurang kurangnya tong sampah memberi perkhidmatan pada korang.Paklah?Sendiri mau ingatlah…