“Tak ada ditangan saya “…masih tak nampak maksud tersirat
atau memang tak nampak..kah kah kah.Siap angkat sepuluh
jari lagi tunjuk masa tu…


“Saya berani bersumpah WaAllah saya tak ada cincin tu ditangan saya langsung”…Rosmah kata.

Aku ulang sekali lagi..“Saya berani bersumpah WaAllah saya tak ada cincin tu ditangan saya langsung”

“……SAYA TAK ADA CINCIN ITU DITANGAN SAYA LANGSUNG”

“……SAYA TAK ADA CINCIN ITU DITANGAN SAYA LANGSUNG”

“……SAYA TAK ADA CINCIN ITU DITANGAN SAYA LANGSUNG”


“….DITANGAN SAYA LANGSUNG”

“….DITANGAN SAYA LANGSUNG”

Betullah tu Rosmah bersumpah kata cincin tu tak ada ditangan dia langsung masa itu TAPI dia tak bersumpah kata dia TAK BELI dan dia tak bagitau cincin itu ada kat mana KECUALI dia kata dah pulang balik….keh keh keh.

Mana tau selepas bab pulang balik itu ada pulak bab BELI BALIK…kah kah kah.

So apakata kita mintak Rosmah sumpah sekali kali SECARA JELAS…termasuk kata kata,“Kalau saya ada beli dan tipu rakyat Malaysia MAKA…….”,yang lain tu pandai pandailah korang nak sambung apa..

Kalau nak bersumpah,sumpahlah betul betul dan seiklas hati…WaAllahi WaBillahi WatAllahi..saya Rosmah a/p Mansor dengan ini sesungguhnya bersumpah tidak ada membeli…..saperti yang dituduh keatas saya selama ini.Jika saya berbohong dan memang ada membeli maka LAKHNAT Allah Taala akan tertimpa keatas saya sekeluarga selama lamanya….”

Barulah REAL dan rakyat boleh percaya…

Sila tonton video dibawah dan dengar baik baik “SUMPAH ROSMAH”….