Kalau setakat boleh berceramah kat budak budak sekolah baik
kerja macam ini kat sarkas lagi baik….

Ini bukan lagi MANGKUK HAYUN tapi dah taraf MANGKUK BERHAYUN HAYUN..

Mangkuk ini ahli cawangan Umno mana dan bahagian Umno mana pun aku tak kuasa nak ambil tahu,tapi yang pasti apakah ini saja KELAS pemimpin pelapis yang Umno mampu lahirkan?

Tepuk punggung tanya kepala lutut…

P/S : Korang sendiri dengar komen komen dari adik adik kita yang merakamkan video ini.Mangkuk hayun ini cuma jadi bahan lawak murid murid ini saja…kah kah kah.