Aku cilok “benda ini” (aku tak tahu nak ketegorikan apa..puisi ke..sajak ke
…atau dan lain lain) dari King Of Goblok untuk santapan minda anda dipetang 
Jumaat yang berkat ini.Yang suka baca bacalah…yang tak suka baca pun bacalah..

Welcome to Penjara Sungai Buluh

Apa gila melantun lantun korang sokong umno?
Yang bersenang lenang, PEMIMPIN UMNO
yang kaya raya ialah PEMIMPIN UMNO
yang tukang tengok melayu2 yang sokong umno
yang jumud otak di bodohkan ialah melayu penyokong umno
Apa kata buat perubahan? gua bukan suruh kayakan pemimpin PR ..
Gua nak suruh tukar kepimpinan PENYAMUN kepada kepimpinan yang lebih baik. 
yang jaga hak hak RAKYAT,
yang jaga ekonomi. yang basmi rasuah.
yang menaikkan kredibeliti badan2 kerajaan.. 
yang akan kembalikan kuasa hakim semasa zaman umno di konkong..jadi Zombi.
SPRM bebas dakwa pemimpin2 korop bukan sepertizaman edan masa umno perintah.. hanya ikan bilis di tahan.. ikan jerung bebas buat suka ..bebas melantak semahunya!
Apa gila melantun lantun korang sokong umno?
Apa korang dapat dengan sokong umno? korang sedar tak . Korang hari2 kena bodoh kat tv3.RTM tu pun nak percaya ka? mengapa berita terlalu berat sebelah? apa pemimpin pakatan tak ada suara ka? apa tv3 terlalu takut nak jumpa pemimpin PR ka? tv tuduh pemimpin PR si polan si polan tu buat itu ini.. tapi yang bersuara tu semua bekas2.. orang yang tak kena mengena! nampak tak penipunya media pencacai umno? sebab tu korang stil bodoh melantun lantun! mengapa tv jadi begitu? tak lain tak bukan sebab arahan umno supaya SPIN berita! tu jer kisahnya.. tu pun bodoh melantun lantun dok sokong umno .. puii!!
Apa gila melantun lantun korang sokong umno?
Umno dok jerit HIDOP MELAYUU!! puii…woikk! melayu yang idop tu bukan ko!! pemimpin umno yang idop mewah!! melayu2 yang jadi pencacai tetap merempat gak! pemimpin korang sebuk kira komisyen.. sebuk rasuah orang nak tutup skandal dari kena dakwa! kalah umno dalam PRU.. penuhlah penjara sungai buluh.. tak percaya ek?
Apa gila melantun lantun korang sokong umno?

Agak2 berapa peratus baki hak milik melayu ke atas aset2 tanah dan perniagaan di Kuala Lumpur ek? cer korang amik masa 5 minit untuk korang fikir.. kedai2 di KL .. bangunan tinggi2 tu hak milik kaum mana? puii!!! hidop melayu la konon!! tu kat KL.. blom lagi gua jarah kawasan lain tuh!terimalah hakikatnya.. semua hak2 dan aset tanah dan premis2 niaga adalah hak milik kaum lain.. bukan melayu punya.. faham tak? lu kata gua bohong lu cek sendiri lah!!
Apa gila melantun lantun korang sokong umno?
Skandal2 pemimpin yang rembat bilion2 ni bila nak selesai ek? tak kan nak biarkan mcm tu jer.. dah 55 tahun beb!.. 55 tahun skandal pemimpin umno yang kaya raya tu korang nak pertahankan buat apa? temgok Khir Toyo.. asalnya seorang Dr gigi jer.. jadi MB Selgor taw2 rumah bukan main besar.. harga juta2 lak tuh.. tu bukan rembat ker namanya tuh? masuk mahkamah.. mahkamah kata dia salah.. sampai sekarang dia TAK MASUK LOKAP PUN LAGIK.. awat??? rakyat jelata yang curi susu untuk anak bernilai rm14 kena lokap 2 tahun.. pemimpin korang rembat juta2 relek jer dok kat umah tonton tv!! kaw ada??
Apa gila melantun lantun korang sokong umno?
Pendek kata.. sempena cuti mauludilrasul nih.. amik masa cuti ni untuk korang renung masa depan negara kita.. kaji selidik skandal2 pemimpin umno.. kalu kata PR ni tipu.. bukak jer laman web jabatan audit negara.. baca !! sah2 negeri2 BN lah yg paling banyak merembat!! ada tv3 nak lapor!!! ada RTM nak lapor? kaw ada??? pui!!
Senario baru selepas kekalahan BN dalam PRU13
Adakah bila PR menang pru13.. pemimpin2 umno yang kaki2 rembat.. penipu2 ni akan ke penjara?
YES!!! kita semua pastikan mereka semua ke PENJARA SUNGAI BULUH!!!! korek skandal mereka dan dakwa!! sebab merekalah yang 55 tahun menipu rakyat Malaysia dan membiarkan rakyat terima tekanan hidop yang kini membebankan!
Photo: Apa gila melantun lantun korang sokong umno?  Yang senang lenang, PEMIMPIN UMNO yang kaya raya PEMIMPIN UMNO yang tukang tgk melayu2 sokong umno yang jumud otak di bodohkan melayu sokong umno   Apa kata buat perubahan? gua bukan suruh kayakan pemimpin PR ..  Gua nak suruh tukar kepimpinan PENYAMUN kepada kepimpinan yg lebih baik. yg jaka RAKYAT,jaga ekonomi. basmi rasuah.menaikkan kredebeliti badan2 kerajaan.. kembalikan kuasa hakim yg zaman umno di konkong.. SPRM bebas dakwa pemimpin korop bukan masa umno perintah.. hanya ikan bilis di tahan.. ikan jerung bebas buat suka ..  Apa gila melantun lantun korang sokong umno?  Apa korang dapat sokong umno?hari2 kena bodoh kat tv3.RTM tu pun nak percaya ka? mengapa berita terlalu berat sebelah/ apa pemimpin pakatan tak ada suara ka? apa tv3 terlalu takut nak jumpa pemimpin PR ka? tak lain tak bukan sebab arahan umno supaya SPIN berita! tu jer kisahnya.. tu pun bodoh elantun lantun dok sokong umno .. puii!!   Apa gila melantun lantun korang sokong umno? Umno dok jerit HIDOP MELAYUU!! puii  woikk! melayu yg idop tu ko!! pemimpin umno jerk! melayu2 yg jadi pencacai tetap merempat gak! korang pemimpin sebuk kira komisyen.. sebuk rasuah org nak tutup dari kena dakwa! kalah umno dalam PRU.. penuhlah penjara sungai buluh.. tah percaya ek?  Apa gila melantun lantun korang sokong umno?  Agak2 berapa peratus beki hak milik melayu ke atas aset2 tanah dan perniagaan di Kuala Lumpur ek? cer korang amik masa 5 minit untuk korang fikir.. kedai2 di Kl .. bangunan tingi2 tu hak milik kaum mana? puii!!! hidop melayu la konon!! tu kat kl.. blom lagu gua jarah kawasan lain tuh!  Apa gila melantun lantun korang sokong umno? Skandal2 pemimpin yg rembat bilion2 ni bila nak selesai ek? tak kan nak biarkan mcm tu jer.. dah 55 tahun bab.. 55 tahun skandal pemimpin umno yg kaya raya tu korang nak pertahankan buata apa? tgk Khir Toyo.. asalnya Dr gigi jer.. jadi MB Selgor taw2 umah bukan main besar.. harga juta2 lak tuh.. tu bukan rembat ker namanya tuh? masuk mahkamah.. mahkamah kata dia salah.. sampai sekarang dia TAK MASUK LOKAP PUN LAGIK.. awat??? rakyat kjelata yg curi susu untuk anak bernilai rm14 kena lokap 2 tahun.. pemimpin korang rembat juta2 relek jer dok kat umah tonton tv!! kaw ada??  Apa gila melantun lantun korang sokong umno? Pendek kata.. sempena cuti mauludilrasul nih.. amik masa cuti ni untuk korang renung masa depan negara kita.. kaji selidik skandal2 pemimpin umno.. kalu kata PR ni tipu.. bukak jer laman web jbatan audit negara.. baca !! sah2 negeri2 BN lah yg paling banyak merembat!! ada tv3 nak lapor!!! ada RTM nak lapor? kaw ada??? pui!!  Senario baru selepas kekalahan BN dalam PRU13  Adakah bila PR menang pru13.. pemimpin2 umno yang kaki2 rembat.. penipu2 ni akan ke penjara?  Undilah PAkatan Rakyat.. keputusan di tangan kalian semua!!