Cakap pasal ATM dan Bahagian Perolehan nya siapalah yang tak tahu cerita dibelakangnya.Macam macam ada…
Aku bercakap ini berpandu dari pengalaman aku sendiri yang dibesarkan selama 18tahun dalam kem tentera di Sungei Besi dan semasa bergaul bersama kontraktor kontraktor ATM yang berbagai dari tahun 1980-1987 semasa aku sendiri bergelar kotraktor.
Jadi ini bukan pendapapat kelas “pong pang” kosong lah.Jadi kepada korang yang anti Pakatan Rakyat,janganlah disebabkan bekas Jeneral ini bercakap atas pentas pembangkang korang cepat nak tuduh dia memfitnah dan mentohmahkan ATM.Ini realiti apa yang berlaku dalam proses perolehan berbagai asset tentera selama ini yang akhirnya jadi barang komoditi “kedai besi buruk” merata negara yang buat Maniam,Mutusamy,Muniandi dan segala tok nenek “keling botol”(istilah untuk peniaga scrap-metal) jadi kaya raya..
Ini baru seorang “bekas Jeneral”..kalau semua “bekas” berani tampil mendedahkan apa yang berlaku dalam Bahagian Perolehan ATM pasti korang semua “terkejut kucing”…kah kah kah.

P/S : Tidak mustahil juga bekas Jeneral ini juga terlibat dalam beberapa proses perolehan direct-nego yang tidak memihak kepada dirinya semasa Najib menjawat jawatan Menteri Pertahanan yang akhirnya menimbulkan kemarahan beliau.

Hanya orang yang pernah berada dalam the inner-circle Kementah saja yang faham politik dan kerakusan mereka mereka yang pernah dan masih berada dilubuk buat duit ini.