Sepatutnya jam 12 tengahari semalam aku dah blast artikel yang aku dah simpan dalam draft sejak kelmarin lagi (printscreen kat atas).Tapi atas permintaan rakan kongsi aku dan beberapa sahabat, aku tangguhkan dulu pendedahan ini hingga suatu masa yang sesuai dan bergantung pada mood semasa aku.

Jadi HADIAH BONUS untuk @NajibRazak menghadapi PRU13 ini aku simpan dulu buat sementara waktu ini.Tapi perlu diingat satu ketukan pada butang “publish” semuanya pasti terbarai dan bila dah terbarai ianya tidak akan menguntungkan mana mana pihak terutamanya UMNO yang dah cukup banyak dengan masaalah dan skandal untuk ditangani bagi menghadapi PRU13 nanti.Jangan buat aku bubuh garam pada luka yang dah sememangnya memedihkan..

@NajibRazak bro…lu ada faham ka gua punya meaning?

Lu pasti kenal “manusia” dalam printscreen diatas kan?

Kalau faham..kalau kenal bagus.

BUATLAH PERKARA YANG BETUL.