Tiga gadis mengulit…botol mineral pun boleh terpacak..kah kah kah.

Aku tak boleh tahan tenguk gambar pemimpin Umno spesis Pak Pandir dan Pak Kaduk kat atas ini mengikut istilah terbaru Umno Reform sampai aku hold dulu artikel tambah serbuk aku bertajuk “Pemimpin  Umno mimpi basah dan troopers biskut raya”.

Korang tenguk…meleleh air liur dia kesedapan bila diulit gadis gadis comel seksi ini.Apakan tidak kuku kaki pun “aweks import” China/Veitnam/Thailand tolong potongkan…pastu taik telinga pun diaorang nanti tolong korekan…pastu tak tahulah pulak kalau ada “extra service kerja-tiup” (aku cuma tahu sebut Bahasa Malaysia je..BI tu korang cari sendiri)..he he he.

Tak pasti gambar ini dirakamkan kat sini atau di negara Gajah Putih sana,tapi kalau disini bermakna  tak lain Jalan Bukit Bintang yang dah bertukar jadi PatPong Malaysia.Tak percaya korang selusurilah Jalan Bukit Bintang sama ada siang,malam atau awal subuh pasti korang rasa macam berada di Thailand dan bukan di Kuala Lumpur dan ini berlaku tidak jauh dari IPK Kuala Lumpur…walla Malaysia Boleh!

Gambar ini kat Thailand..tapi kalau di Bukit Bintang inilah
pemandangannya…tak banyak beza.

Sebut pasal “Lampu Merah Bukit Bintang” ini,aku rasa apa saja perkhidmatan “fantasi seks” ada disediakan disini dan jangan terperanjat  jika anda terserempak dengan ramai PEMIMPIN UMNO macam spesis kat atas dicelah celah segala macam pusat khidmat seks yang berselindung disebalik khidmat urutan kononnya…

Bercakap pasal MORAL…Ptuihhh!!!!