Aku diperkenalkan kepada Hamdan Dato Sri Mohamad ini sekitar tahun 2007 oleh rakan kongsi aku yang kebetulan kenal rapat dengan adik ipar beliau yang bernama Tajuddin.Ketika itu aku sedang berusaha mendapatkan TUNTUTAN aku dengan bantuan Allahyarham Haji Suppandi Mohamad yang mengaku kononnya beliau adalah MANDATE AND TRUSTEE OF THE FEDERATION OF MALAYSIA yang memegang kunci KHAZANAH NEGARA.

Kebetulan Tajuddin adik ipar Hamdan turut terlibat dalam PROJEK PEMBEKALAN PRU11 2004 untuk Umno/Barisan Nasional dengan syarikat dimana aku sebagai Pengarah Urusannya dan bila Paklah enggan bertagung jawap keatas HUTANG UMNO yang berjumlah RM250 Juta maka kepada abang ipar dia Hamdan lah dia mengadu hal.

Allahyarham Dato’ Sri Mohamad Bin Jusoh

Buat pengetahuan anda semua Hamdan adalah anak kepada Mantan Menteri Besar Pahang Ke-9 Allahyarham Dato’ Sri Mohamad Bin Jusoh SSAP., SIMP., DIMP., JSM., AMN.(01.09.1974 hingga 18.07.1978) yang juga merupakan SEPUPU @NajibRazak dan @HishammuddinH20.Jadi mereka bertiga ini adalah sepupu sepapat sebutoh sepalat lah…

Jadi untuk hari ini cukup setakat ini dulu pengenalan tuanpunya wajah yang sering aku tempek kat blog aku ini selama ini.Selepas ini…

SIAPAKAH SEBENARNYA HAMDAN DATO SRI MOHAMAD INI DAN APAKAH TUGAS TUGAS SULIT BELIAU UNTUK @NajibRazak DAN KEPADA KERAJAAN.

APA PERANAN HAMDAN INI DALAM MEMBANTU NAJIB MENJADI PERDANA MENTERI SEHINGGA PAKLAH TERPAKSA MELEPASKAN JAWATAN NYA.

APA PERANAN HAMDAN DALAM MENGKHIANATI KEPERCAYAAN AKU DAN KAWAN KAWAN DALAM KES TUNTUTAN RM250 JUTA TERHADAP UMNO DENGAN BERSEKONGKOL DENGAN PAKLAH DAN @NajibRazak SEHINGGA HARI INI.

APAKAH SEBENARNYA PUNCA SYARIKAT AKU TIDAK DIBAYAR UMNO.

SIAPAKAH PEMIMPIN PEMIMPIN UMNO YANG TERLIBAT DENGAN “PENGGUBAHAN WANG HARAM RM1.9 BILLION” SEMASA PRU11 2004.

SIAPA YANG MENYIMPAN “DOKUMEN SULIT BANK NEGARA” DAN BAGAIMANA IANYA DIPEROLEHI BERHUBUNG SKANDAL PENGGUBAHAN WANG HARAM RM1.9 BILLION DAN BAGAIMANA IANYA DIGUNAKAN BAGI MENDESAK PAKLAH MELEPASKAN JAWATAN PERDANA MENTERI.

BANK KOMERSIAL MANA YANG DIBERIKAN “LESEN PERBANKAN ISLAM” SETELAH MENYEDIAKAN DANA LEBIH RM300 JUTA UNTUK MENYELESAIKAN KES TUNTUTAN AKU SEJAK TAHUN 2007 LAGI.

KEMANA PERGINYA DANA RM300 JUTA INI BILA HARI INI TABUNG INI KEMBALI KOSONG.SIAPA PULAK YANG TERLIBAT MEREMBAT DANA YANG DISEDIAKAN BANK PB UNTUK TUJUAN INI.

DAN BANYAK LAGI PENDEDAHAN YANG BAKAL MENYUSUL…

Ini HADIAH BONUS aku untuk @NajibRazak mengiringi PRU13 nanti atas KEBACULAN dia mendepani Paklah bagi menyelesaikan masaalah TUNTUTAN aku yang dah berlanjutan hampir 10 tahun ini.Tiada waktu yang lebih baik aku rasa kerana sudah terlalu lama aku bersabar dan hari ini kesabaran aku sudah sampai kepenghujungnya.Mungkin ada betulnya tanggapan sesetengah pihak yang Paklah masih lagi MENGGENGAM TELUR NAJIB walaupun tidak lagi bergelar Perdana Menteri.

MUNGKIN MASING MASING ADA MENYIMPAN TENGKORAK DALAM ALMARI dan masing masing terpaksa akur dengan game “You Help Me I Help You..You Try To Kill Me I Will Kill You First”..

So tunggu pendedahan seterusnya dari aku….

ARIOS.