I told you but you never listen..
You dont have to Listen! Listen! Listen!..
Menoleh kebelakang tahun 2008 bila Perwakilan Langkawi Ismail Yaacob memberi teguran dan saranan beliau dalam seloka-tawa kepada @NajibRazak yang ketika itu masih bergelar Timbalan Presiden Umno dan Timbalan Perdana Menteri.
Jika dihalusi video seloka ini yang dibahagi kepada 3 Bahagian seakan apa yang diperkatakan beliau ketika itu kini banyak menjadi kenyataan hasil dari apa yang dilakukan atau tidak dilakukan oleh @NajibRazak mengikut saranan beliau.
Waktu itu aku turut berada didalam Dewan Merdeka dan menyaksikan dewan gamat dengan dekah ketawa para perwakilan dan tidak terkecuali dekah ketawa @NajibRazak sendiri dengan keletah Ismail Yaacob.
Tapi…
Bolehkah @NajibRazak ketawa berdekah dekah saperti waktu itu dengan senario Umno hari ini dan cabaran yang mendepani parti keramat ini lebih lebih lagi dalam menghadapi PRU13 nanti?
Mungkin bila menonton video lama ini @NajibRazak akan terkenang kembali saat saat manis menunggu untuk ditabalkan sebagai Presiden Umno dan Perdana Menteri.Mungkin juga dia akan berkata,“Andaikata aku ikut nasihat dan saranan orang tua Perwakilan Langkawi ini mungkin keadaan Umno hari ini akan jadi lebih baik..”.Waallahu’alam…