Sama ada SURATAN ATAU KEBETULAN kalau korang perasanlah…mereka mereka yang beriya iya cuba memanaskan isu Pembunuhan Altantuya ini adalah dari keturunan dan susur galur darah yang sama dengan Raja MendiLIAR atau “bahasa manisnya” keturunan DKK (Darah Keturunan Kalingga)…Kah Kah Kah.

Jadi tak perlulah kita nak bertumbuk pecah kepala “mempertahankan” orang yang MENUDUH dan orang yang kena TUDUH dan biarkan pihak yang menjaga undang undang negara menentukan nya baik PDRM mahupun Badan Kehakiman.

Pakatan Rakyat kan ada keseluruhan Bar Council yang memihak kepada mereka dengan PARA PEGUAM TERSOHOR NEGARA yang bersama mereka….takkan setakat berani atas pentas ceramah politik sahaja MEMPERALATKAN PI Bala?

Kalau selama ini Pakatan rakyat dengan “loyar loyar buruk” mereka mengatakan yang Badan Kehakiman dan PDRM tak telus dan berkecuali dalam menjalankan tugas mereka beerti KELULUSAN UNDANG UNDANG yang mereka perolehi selama ini cuma setaraf “kelas kambing” yang tidak mampu membentuk suasana kondusif badan perundangan negara ini….