“Raja Raja Mendiliar” zaman ini…
Apakah Sejarah Pengkhianatan Melaka akan berulang..?



GAMBAR GAMBAR SEKITAR SIDANG MEDIA PI BALA
DEWAN PERHIMPUNAN CINA SELANGOR
27/02/2013 JAM : 9.00 MALAM

(Harap maaf gambar kurang memuaskan kerana hanya menggunakan phone-camera)
Video penuh tentang segala karut-marut yang diperkatakan oleh setiap penceramah dalam dewan ini sebentar tadi akan di upload setelah kerja kerja edit selesai dilakukan.

Ronnie Liew dan Kartunis Zunar

Mungkin mereka membincangkan “kisah kartun” Bala

Ini semua cerita kartun tau…lu jangan percaya sangat bisik Bala..

Zunar : “Kartun lah saya percaya…sebab itu saya jadi kartunis”

Bala : “Tapi ini cerita kartun dalam kartun tau..”

Mamat India ni berfikir : “Ini tempat boleh angkat itu BR1M ka..?”

Amrayy at work…

Gadis : “Akak tak kisah ko kito kono klentong ngan koling..?”

Kakak : “Ekau silap dek dio bukan koling,dio tu kuturunan Rajo gak
…Rajo MandeLIAR”

Brother polis ini steady…dia sorang je kat dalam dewan

Nampak tak kepiah kepiah putih tu?
Habis Melayu kena jual dengan Raja MendiLIAR

Melayu Melayu yang mudah kena jual…

BR1M ada ka tak ada?

Zunar dengan teori kartun dia..

Tukar Tiub aka Hishamuddin Rais..
“Den bukan apo duduk kek belakang ni..den ni jonih orang yang Bersih,
den tenguk kek dopan tu tak berapo nak Bersih..”

Mamat ini pakai backpack ATM…MIO ke?
Kalau MIO memang hebat penyamarannya sampai orang tak kenal..

Kitaorang pun tunggu itu BR1M jugak..

Pegawai Pegawai PDRM yang memantau keadaan…

Harris Ibrahim berbaju hitam berada dibelakang…
“Gua tidor dulu beb…”

Mamat MIO?

Bala berfikir : “Apa pasal ini Melayu asyik angkat aku punya gambar..?”

Tiap kali aku rapat nak snap gambar pasti Bala letak tangan dimuka..

Yang ini suku sakat Bala agaknya…

Zunar selepas melepaskan angin..

MC malam tadi budak U yg kena reject tu apakenamanya ntah..

Lagi pakcik pakcik kepiah yang kena klentong..

Bala : “Saya sikit ada rasa macam mau kincing,Zunar ini botol
punya dalam bole kaa..?”

Zunar : “Lu jangan bikin hal sini Bala nanti orang kata lu kaki kencing”,Lu
ikut serupa Ronnie bikin…kasi kepit itu burung”

Pompuan ini lawyer Suaram ntah apanama duk sembang pasal
pengalaman dia korek rahsia Scorpene kat Peranchis..

Cikgu Bard…

Sakmongkol AK47 aka Dato Ariff Sabri.Tenguk yang duk syok Melayu
dengan India je..Cina dua ekur tu tak ambik port pun..

Suatu masa dulu dia ni Ketua Penerangan Umno Bahagian Pekan..

Ronnie : “Sorry saya mau kentut sikit…lu orang kasi cium tenguk
ada wangi ka tada..?”

Sakmongkol : “Ronnie lu kentut manyak wangi..wa suka maa”
Ronnie ; “Mongkol lu ada nampak itu amoy punya paha ka?
Wow…manyak seksi.Elli Wong pun talak ini macam seksi…”

Melayu Melayu hebat duduk dihujung kaki kaki Cina dan India..
Kalau tok moyang mereka masih hidup dah lama makan penyepak..
Lampu kasi padam wayang mau start maa..

Wayang apa?Tunggu bila video siap nanti..

Semua tercopong dan terlopong tenguk wayang…

Melayu Melayu hebat…

Apasat semua Melayu manyak syok wa tak lasa syok tenguk?

Vely vely Boling maa…

Aku tak boleh tahan kalau orang pegang leher..syahwat ada mari…

Kalu lu orang nampak saya serupa hantu…itu pasal Altantuya
punya hantu sudah masuk saya punya badan…

Sikit jam kasi tunggu..saya lagi mari

Bala : “Saya mau story sama lu orang semua..saya bukan hanya ada
SD1..tapi saya juga ada bikin SD2,SD3,SD4,SD5..”

Mau tipu pun susah…ini komputer bikin hal

Cikgubard : “Bala ,sekali lagi lu bikin hal saya hantam lu punya kapala”.Lu
sudah tau kita mau tipu ini orang semua,lagi angkat mari loyar
punya laptop”

Sikit jam lagi ok..sikit sabar kasi

Sekarang wokey sudah ada..
Tapi..beberapa minit kemudian

Technician : “Ini tipu punya barang selalu bikin ini macam punya hal”,”Saya
sudah ada banyak experience ini macam thamby..”

Cikgubard : “Aku sumbat jugak mulut si Bala ini dengan mikrofon ni nanti”

Technician : “Bukan apa bro..Bala punya laptop ini penuh video porno je..”

“Dah potong stim aku…”

Bala : “Ok cikgu..kita laptop tak mau pakei tapi saya kertas kasi baca wokkay”

Bala : “Saya kadang kadang ada rasa serupa Ultraman tau..”