Anwar Ibrahim ingat dengan mengugut menyaman @Papagomo RM100 Juta Gomo akan lari tak cukup tanah,siap bagi tempuh 48jam untuk Gomo memohon maaf.Tup tup..Papagomo melakukan “Permohonan Maaf Paling SADIS” dalam sejarah “saman malu” dalam makamah diMalaysia.

Kah kah kah….amik ko Anwar!

Aku copy paste bab yang “SADIS” tu dan yang lain korang layan blog Gomo.

Permohonan Maaf saya :

Salam sejahtera kepada Dato Sri Anwar Bin Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat. Saya dengan ini memohon maaf diatas ketelanjuran saya yang menyebarkan gambar gambar berbentuk separa lucah kepada rakyat. Saya benar benar memohon maaf diatas kebiadapan saya ini yang mencerca Dato Sri dan melabelkan Dato Sri sebagai pengamal Homoseksual.

Dengan permohonaan Maaf ini saya harap agar Dato Sri dapat balik menarik saman RM 100 juta yang difailkan keatas saya kerana saya orang susah, tidak ada duit sebanyak itu untuk membayar saman Dato Sri. Lagipun saya terpaksa menanggung 5 orang adik adik saya yang masih lagi bersekolah manakala ibu saya tidak sihat dan bapa saya pula tidak berkerja.


Apa sekalipun Dato Sri, saya juga dengan ini memberikan amaran buat Dato Sri untuk menarik balik saman tersebut dalam masa 48 Jam kerana jika Dato Sri tidak menarik balik saman tersebut serta membuat permohonan Maaf kepada saya maka saya dengan ini tidak akan teragak agak untuk mendedahkan lebih banyak paparan video Homoseksual Dato Sri untuk tatapan rakyat.
Selebihnya korang layan je kat SINI.

Kalau imej ini dari klip video yang dikatakan itu pastinya ada yang tercirit
nanti bila ianya benar benar didedahkan kelak.Ini dikhabarkan adalah
satu dari berbelas video yang melibatkan “kembar seiras” yang bakal mewarnai
kempen Pilihanraya Umum kelak…Mungkinkah gambar atas adalah “orang Siam” yang 
berjaya dicari untuk menguatkan hujah Anwar yang “He looks like me but it was not me..”
….dia adalah jejaka Siam bernama Sodomchai Toronkhap Khunkhap .
KAH KAH KAH.