Apa barang beb main pokol pokol ni?

Setakat berperang dalam maya sudahlah..
Ini sampai guna GANGSTER main pokol pokol apa barang beb?
Kata pakar psywar baru kena psywar dengan Gomo lu orang dah tak boleh tahan..?

Walaupun Gomo ini pernah “terpukul”(ter menunjukan tidak sengaja) aku satu masa dahulu takde pun aku nak menyimpan dendam sebab aku anggap dia tak sengaja dan tak dapat nak kawal emosi dia waktu itu.Lagipun Gomo ini sebaya anak lelaki aku jadi macam anak aku jugalah walaupun kami duk bro sana bro sini kalau bercakap.

Tapi sebagai TEMAN SEPERJUANGAN satu aliran aku berdiri dibelakang Gomo dalam hal ini dan sewajibnya kita semua yang memanggil diri kita blogger pro-BN melakukan perkara yang sama.Hari ini Gomo kena..esuk esuk mana tau kita pula yang kena.

Lagi gambar gambar yang aku petik dari blog TOKGURU86