Jangan kata Namewee,anjing pun boleh terjelir lidah tenguk….

Ini yang kita kata “pemimpin haramja”!Bini pun tak tahu nak ajar dan nak kawal…

Kalau dah tahu diri awak tua dah dekat nak mampos janganlah cari bini muda macam ini yang awak sendiri tak tahu dan tak boleh nak kawal macamana…

Aku harap dah dekat PRU ini tak ada pemimpin atau bini atau keluarga masing masing buat perangai macam HARAMJA!

@NajibRazak tolong pantau hal ini sikit bermula dengan Datin Seri dirumah tu…

P/S : Pompuan “dedah dada” macam ini ramai kat Jln P.Ramlee terdiri dari “pelacur asing” cari makan kat situ.Jadi kalau jadi bini pemimpin tolong jaga tingkah laku tatasusila anda kerana anda adalah cermin laki anda.Kalau tak boleh sila ke Jalan P.Ramlee join spesis anda..