Kempen ceramah pertama Husam di Putrajaya.

Tanpa perlu menonton video yang hangat diperkatakan masakini Husam dah boleh
buat kenyataan yang menjurus kearah pihak yang mendalangi “kerja kotor” ini..

Sape?Ntah,itu kena tanya Husam Musa sebab dia guna “ilmu makrifat” dia…

Klip video seks terbaru yang dikaitkan dengan seorang pemimpin PAS adalah ‘inisiatif politik’ 

yang sedikit pun tidak akan memberi kesan kepada Pakatan Rakyat, kata Naib Presiden PAS, Husam Musa.

“Malah rakyat akan terus kuat menyokong kami kerana kami telah dianiaya”, kata Husan lagi.

“Biar polis siasat mengenainya. Kami sudah lali dengan perkara itu, kerana sudah ramai 

rakan kami terlibat dan kami buat tidak kisah. Saya beranggapan apa jua skandal yang 
didedahkan kini adalah bermotifkan politik dan rakyat akan setia bersama kami,” katanya.

Kalau dilihat dari kenyataan yang diberikan Husam bila ditanya media seolah olah dia
menunding jari kearah Umno sebagai “dalangnya” walaupun dia tak bercakap.Takkan 
pulak dia tujukan kepada “rakan rakan teraniaya” dia pulak kan?
Yang kantoi kena tangkap polis sedang sebarkan vcd dua ekur AMK…
Yang sedap “ngentot” mangkuk ayun berwajah Stopa sahabat Husam…
Yang dapat duit pompuan yang pakar “goyang gerudi” atas perut lelaki 
seluar dalam size XXXXL
Alih alih Umno jugak Husam nak salahkan dalam hal ini…
Tak patut sungguh Calun Pas untuk kerusi Putrajaya ini…
Kalau korang pilih dia semua isu nanti main pakai “kasyaf dan makrifat” tanpa 
mahu menyelidik perkara tersebut sebelum mengeluarkan “kenyataan bodoh”.
Aku lebih respect kalau Husam jawap “No komen saya tak berpeluang melihat lagi..”