Jangan buat fitnah kerana ini bukan Mustapha Ali Setiausaha Agung Pas.
Ini cuma wajah seiras macam dia tapi bukan dia…

Korang tak tahu ke setiap Pemimpin Pakatan Rakyat ada tiga empat ekur
wajah seiras macam mereka?

Budaya yang dipelopori oleh Anwar Ibrahim yang kemudiannya menjadi ikutan semua
Pemimpin Pakatan Rakyat.“Looks like me but not me…”,”Sounded like me but i’m 
sure it was not me…”,”Me?….never! never! never!…”

Kah kah kah…

Inilah agaknya “kifarah” oleh Allah Taala kepada “Tok Guru Kelas Tandas Awam”
yang suka sangat berfatwa-fatwi tentang dosa pahala dan syurga neraka orang Umno.

Amik kau !!!!

Apa dan siapa lagi agaknya lepas ini ya….???

Aku pun tak gamak nak siar “video ngentot” tu kat sini.Nak tenguk korang klik
saja kat KedahkeKL

Nota : Perlu diingat kerja harami ini bukan Umno yang buat ya…
Semalam dikhabarkan 2 ekur AMK ditangkap sedang mengedar
VCD ini…kah kah kah.

“Gutter Politics”?….memang itulah tema PRU13 kali ini.Banyak sekali
video video sewaktu dengannya yang melibatkan Pemimpin Pakatan Rakyat
bakal didedahkan…..aku dengarlah…