Acara gaul “otak” orang Melayu?

Keputusan PRU13 semalam mengesahkan betapa “haramjadah” nya bangsa Cina dinegara
ini.Mungkin ramai yang ingat spesis haramjadah ini cuma wujud dikalangan ahli dan
penyokong DAP sahaja dan menganggap ahli dan penyokong MCA dan Gerakan itu
“mesra kerajaan” atau “mesra Melayu”ptuihhh!!!

Hakikatnya MEREKA SEMUA ini sama sahaja walaupun berselindung disebalik
topeng topeng parti komponen Barisan Nasional yang kononnya penyokong kerajaan.
Saperti yang kerap aku tulis diblog ini sejak sekian lama..walaupun dilihat ideologi
politik mereka berbeza tapi MATLAMAT mereka tetap sama…demi BANGSA mereka.

Mana mungkin bangsa Cina DAP,MCA dan Gerakan yang duduk dibawah
Persatuan Persatuan Cina yang bercambah macam cendawan sekian lama berbeza
MATLAMAT mereka?

Boleh kah bangsa Cina DAP,MCA dan Gerakan yang duduk dalam Dewan Dewan 
Perniagaan Cina yang berbagai nama hari ini berbeza tujuan mereka?

Apakah bangsa Cina DAP,MCA dan Gerakan yang semuanya bernaung dibawah
Persatuan Persatuan Sekolah Cina yang sama saperti Dong Zhong dan Sique dan lain lain
berbeza perjuangan untuk memertabatkan PENDIDIKAN anak anak mereka?

Banyak lagi apa kah?…boleh kah?…atau mungkin kah?..yang boleh aku tulis disini
bila bercakap tentang OPERA CINA bangsa ini yang berjaya mengambil kesempatan
atas sikap TOLAK ANSUR bangsa Melayu selama ini?

Maka untuk TUJUAN ini maka “serampang dua mata” mereka gunakan bagi menggabui
mata Pemimpin Melayu agar tidak ketara kelihatan gerakan halus mereka…

Sekumpulan mereka menjadi Pembangkang Tegar bertopengkan Cauvinis Cina DAP yang
mengasak Kerajaan Orang Melayu dari luar,manakala sekumpulan lagi berpura pura
bersama Kerajaan Orang Melayu menggunakan “kaedah berhemah” memujuk kerajaan untuk
memberikan berbagai KEMUDAHAN untuk bangsa mereka demi meraih sokongan bangsa
Cina yang DIWAYANGKAN seolah olah condong menyokong DAP.

Pi Mai Pi Mai…..BANGSA MEREKA MENDAPAT LABA.

Begitulah halusnya gerakan bangsa ini MEMPERBODOHKAN Pemimpin Melayu Umno
sekian lama.

Tapi semalam kerana terlalu yakin dan dalam keghairahan mereka mengharapkan SPRING
berlaku,mereka semua DAP,MCA dan Gerakan secara TOTAL telah cuba menjatuhkan
Kerajaan Orang Melayu di peti peti undi seluruh negara dan tindakan ini telah mendedahkan
NIAT BURUK bangsa ini dimata orang Melayu Umno.Tapi hajat mereka tidak tercapai bila
mana mereka lupa wujud satu “golongan pengundi baru” yang terdiri dari mereka yang belum
pernah mengundi sebelum ini walaupun sekian lama berdaftar,mereka yang mendaftar sebagai
pengundi baru baik yang tua atau pengundi muda yang baru layak mengundi dan yang paling
penting golongan pengundi yang MENBOIKOT PRU12 kerana marahkan Pak Lah.

Golongan MELAYU/BUMIPUTERA inilah yang atas kesedaran membela Bangsa dan
Negara telah MENGHALANG Putrajaya dari ditawan Bangsa Cina melalui Pakatan Rakyat
yang didokong BIAWAK BIAWAK MELAYU tak sedar diri dipeti peti undi seluruh negara
semalam.Syukur Alhamdulillah…

Maka…

Kerajaan Melayu pimpinan Umno tak perlu lagi lah nak bermadah berhelah dengan bangsa
tak sedar dek untung ini dimasa akan datang.Najib Razak tak perlulah mencari MEKANISMA
PENYATUAN untuk mengelak POLARISMA yang dah nyata saperti yang diwawarkan beliau
malam kelmarin semasa memperolehi majoriti mudah di PWTC.

Lakukan apa yang tidak berani dilakukan kerajaan selama ini sebab takut kehilangan
sokongan bangsa ini dengan pertama sekali…

MENUTUP SEMUA SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN CINA ATAU 
TAMIL.

Yang lain aku akan story lain kali…

Inikah bangsa 1Malaysia dambaan Najib?

P/S : Orang Cina tidak akan membiarkan Kit Siang kalah walau dimana dia 
bertanding kerana itulah calun TPM mereka jika Pakatan berjaya memerintah.

Jadi mereka tak RUGI menyokong Pakatan kerana kalau menang bangsa mereka
akan ada TPM sama ada Kit Siang atau LGE.Kalau kalah pun mereka tidak akan
rugi sebab mereka tahu Najib akan terus cuba memenangi hati bangsa Cina untuk
undi.

Korang nampak tak GAME yang kat mana mereka letak chip pun pasti mereka 
akan MENANG.

Lepas ini kalau ada Pilihanraya Kecil dimana mana kawasan yang pengundi
Melayu dan Cina nya agak seimbang,korang akan lihat bangsa ini akan undi
BN gila babi punya dengan tujuan nak bagi Pemimpin Melayu syok sendiri
menyangkakan pengundi Cina sudah kembali kepangkuan BN.Ini akan terus
berlaku sehingga musim PRU14 pula tiba…

Pada mereka kah nak kita serah negara ini?