Ini 13 Mei “Indon Style” 1998..
Bukan lama pun berlaku…

PERINGATAN : Artikel  18 SX yang dipaparkan mengandungi gambar gambar grafik yang amat tidak menyenangkan.Pengawasan dan bimbingan ibubapa amat diperlukan dan kanak kanak dibawah umur dilarang samasekali membacanya.

Harap Maklum.

Bukan nak tunjuk rasis tapi memang aku dah jadi rasis pun bila bercakap pasal bangsa Cinabeng tak sedar dek untung ini yang dibiarkan Tok Nek Orang Melayu tumpang hidup dinegara ini dan hari ini anak cucu mereka dah naik tocang macam tocang tok moyang mereka masa mula mula datang merempat naik tongkang dulu.Masa itu mereka ini lebih bangsat dari bangsat tapi atas sikap tolak ansur orang Melayu sejak dulu sampai hari ini,hari ini bangsa Cinabeng ini berlagak nak mampos dengan kita bangsa yang memberi tempat perlindungan untuk tok moyang mereka..SIAL !

Hari ini bangsa Cinabeng ini terang terang nak jatuhkan kerajaan pimpinan Melayu (tak kiralah kalau korang tak sokong BN/Umno ke) dalam PRU13 lalu.Walaupun aku bukanlah berkenan sangat dengan perangai haramjadah kebanyakan Pemimpin Umno yang menerajui Kerajaan Barisan Nasional hari ini,tapi kerajaan yang cuba dijatuhkan Cinabeng Haramjadah ini tetap kerajaan Melayu.Andaikata suatu hari kelak ditakdirkan Allah SWT kerajaan negara ini diketuai oleh orang Melayu Pas atau PKR atau apa sahaja parti yang beridentitikan Bangsa Melayu masa itu,kaum Cinabeng ini tidak akan berhenti mencuba untuk menjatuhkannya juga…itu REALITInya.

Korang semua (Pas dan PKR) takde perasaan malu ke?

Cinabeng hina agama korang…(tak tahulah kalau Islam korang Made in China)

Cinabeng hina Raja Raja Melayu korang…..

Cinabeng hina Kalimah Allah yang merupakan tauhid korang…

Cinabeng hina Lagu Negaraku korang….

Cinabeng hina korang Bangsa Melayu dengan berbagai gelaran dan panggilan…

Pada Kaum Cinabeng Haramjadah Malaysia meh aku nak tunjukan apa yang dilakukan rakyat Indonesia seberang Selat Melaka sana terhadap spesis korang pada 13Mei 1998.Tragedi ini berlaku bukan kerana bangsa korang buat semua perangai yang aku tulis diatas,tapi kerana Rakyat Indonesia tidak rela penguasaan ekonomi bangsa korang terhadap mereka.Itu je sebabnya yang membuatkan hampir 150 Ribu Cinabeng terpaksa lari meninggalkan Indonesia sehelai sepingang dengan tidak dapat membawa harta yang dikumpul mereka.Bukan itu sahaja bahkan ribuan lagi mati dipancung dan kaum wanita dirogol dan diperkosa dan mayat mayat sahabat sebangsa korang dibiarkan busuk dan mereput diatas jalanraya.

Bukan nak menakutkan korang semua Sial!!!,tapi sekadar nak bagi korang berfikir dan menghargai sikap tolak ansur dan kebaikan Orang Melayu selama ini.Dont push your luck too hard and too far…
Barang diingat walaupun Orang Melayu kerap memisahkan diri mereka dari saudara serumpun mereka di Indonesia sana,tapi hakikatnya mereka adalah SAMA..Apa yang berlaku disana tidak mustahil boleh berlaku disini juga kerana dalam darah Rumpun Melayu ini mengalir sesuatu yang tidak dimiliki oleh mana mana bangsa lain didunia ini iaitu AMOK.Tiada istilah lain yang boleh difikirkan pakar bahasa Barat untuk menerangkan “kegilaan” Bangsa Melayu ini bila hilang sifat sabar mereka kecuali RUN AMOK !

Jadi korang tenguk gambar gambar tragedi yang berlaku di Indonesia sana 13 Mei 1998 sama tahunnya dengan tahun Anwar Ibrahim yang korang rasa dah berjaya korang kudakan itu dipecat dan mencetus gelombang yang korang “ride” sehingga hari ini…

SURATAN ATAU KEBETULAN?

Sumber Gambar: