Dibawah adalah hasil kuiz yang aku buat terhadap SUPOL Najib Khairun Aseh.Walaupun tak ramai yang komen tapi majoriti (hampir kesemua) 23 komen dibawah BERSETUJU dia GAGAL dan TAK LAYAK untuk memegang jawatan Supol Najib Razak.

Kalau PM berasa dia betul dalam perlantikan Khairun itu lu punya pasal Bro..
Lu dengan Khairun nanti boleh sama sama terjun dalam kolam kumbahan Indah Water.

Baca komen komen dibawah dari artikel DISINI

23 comments:

Pemuda Percint 11 said…

1)TIDAK
2)TIDAK
3)TIDAK
4)TIDAK
5)TIDAK
6)TIDAK
7)TIDAK

Anonymous said…

Hahahah…jawapan dari org yg x paham soalan..

Anonymous said…

Ketua cawangan marhein

1)Ya
2)Ya
3)Ya
4)TIDAK
5)TIDAK
6)TIDAK
7)TIDAK

saffron rice said…

Budak ni tak boleh pakai. Sama mcm bapa dia ,, bapa dia hanya bekerja membahagi kan harta rampasan perang yg bejaya di tawan contoh harta rampasan perang dari Bangla, indo ,nepal,dan banyak lagi,,

saffron rice said…

Budak ni tak boleh pakai. Sama mcm bapa dia ,, bapa dia hanya bekerja membahagi kan harta rampasan perang yg bejaya di tawan contoh harta rampasan perang dari Bangla, indo ,nepal,dan banyak lagi,,

Anonymous said…

memang tak boleh pakai

1)Ya
2)Ya
3)Ya
4)TIDAK
5)TIDAK
6)TIDAK
7)TIDAK

Anonymous said…

1)Ya
2)Ya
3)Ya
4)TIDAK
5)TIDAK
6)TIDAK
7)TIDAK

yang tak buat kerja di bagi jawatan. yang kerja sampai nak mati pandang pun tak. najib masaih cakap, jangan bawa resume, saya tahuuuuu sapa yang kerja dan tak. ni tahu sangat laaa. kami orang putrjaya boleh sahkan khairun ni memang tak pernah turun

Anonymous said…

1)Ya
2)Ya
3)Ya
4)TIDAK
5)TIDAK
6)TIDAK
7)TIDAK

Anonymous said…

malas cakap banyak. tolak khairun aseh 100% 1)Ya
2)Ya
3)Ya
4)TIDAK
5)TIDAK
6)TIDAK
7)TIDAK

Anonymous said…

Dia ni buat semak je dalam pejabat PM tu

1) Ya
2) Ya
3) Ya
4) Tidak
5) Tidak
6) Tidak
7) Tidak

Anonymous said…

1) Ya
2) Ya
3) Ya
4) Tidak
5) Tidak
6) Tidak
7) Tidak

Anonymous said…

1) Ya
2) Ya
3) Ya
4) Tidak
5) Tidak
6) Tidak
7) Tidak

Anonymous said…

1) Ya
2) Ya
3) Ya
4) Tidak
5) Tidak
6) Tidak
7) Tidak

Anonymous said…

1) Ya
2) Ya
3) Ya
4) Tidak
5) Tidak
6) Tidak
7) Tidak

Anonymous said…

1) Ya
2) Ya
3) Ya
4) Tidak
5) Tidak
6) Tidak
7) Tidak

Anonymous said…

cakap byk tak guna, ini jawapan utk kuiz bodoh pasal budak perasan bangsawan.

1)Ya
2)Ya
3)Ya
4)TIDAK
5)TIDAK
6)TIDAK
7)TIDAK

Anonymous said…

1) Ya
2) Ya
3) Ya
4) Tidak
5) Tidak
6) Tidak
7) Tidak

Anonymous said…

Aku memang menyampah giler ngan budak ni..berlagak sangat

1) Ya
2) Ya
3) Ya
4) Tidak
5) Tidak
6) Tidak
7) Tidak

Anonymous said…

1) Ya
2) Ya
3) Ya
4) Tidak
5) Tidak
6) Tidak
7) Tidak

mana mamat yg tukang pegang handphone dia lepas dia habis cakap kat phone dia? kuiz ni utk gagalkan dia angkat sumpah jadi POLSEC kan?

aku doakan sesiapa saja kat belakang kuiz ni berjaya.

The Soul said…

1-YA
2-YA
3-YA
4-TIDAK
5-TIDAK
6-TIDAK
7-TIDAK

bila dia tak layak, PM nak lantik dia juga, so siapa yg tak layak sebenarnya nie?

kelewang said…

1-YA
2-YA
3-YA
4-TIDAK
5-TIDAK
6-TIDAK
7-TIDAK

Anonymous said…

Gua Aisehman Che Mat..
Ya,Ya,Tidak,Tidak,Tidak,Tidak,TIDAKKKKK!

Anak gua ini memang tak boleh pakei perabih harta emak bapak saja..

Macam mana Najib boleh lantik dia gua tak tahu dan tiada kena mengena.Kabel apa dia pakai gua tak tahu

hana said…

1-YA
2-YA
3-YA
4-TIDAK
5-TIDAK
6-TIDAK
7-TIDAK

PM sila sembahyang sunat istiharah sebelum pilih SetPol. u dont buy problem.