Minggu sudah aku ada hantar text mesej kat seorang sahabat yang bunyinya,“Lebih baik PL mampos atau H mampos,senang kita tutup buku tak perlu mengharap lagi…”

Aleh aleh hari ini aku dapat berita mangkuk hayun tu dah 5 hari dimasukan ke IJN…kah kah kah.Mulut aku ini tak pastilah masin ke tidak tapi taik hidung dan garam kat rumah aku boleh jamin masin.Memang orang kata tak eluk kita bergembira atas musibah yang menimpa orang lain tapi untuk mangkuk hayun seorang ini aku mintak DIKECUALIKAN sebab memang aku suka dia pergi mampos senang dia nak jumpa dengan 35 ARWAH yang dah pergi dahulu yang sedang menanti dia untuk membuat perhitungan disana.Nasib ko lah Labu…

Sejauh mana NAZAK mangkuk ini aku tak pasti,tapi kalau tak mampos pun dia patut bersyukur dan belajar dari pengalaman lima hari ini yang dia tak boleh bawak mati “harta bertimbun timbun” tu apalagi nak bawak Ghazali ikut dia,yang boleh dia bawa nanti cuma kain kapan tak berjahit saja…seluar Jean pun kena tinggal.Jadi kalau masih diberikan peluang untuk hidup sikit lagi tu kasi settle je apa yang patut…itu je.
Andaikata mampos masih tak settle aku tunggu peluang je nak kencing atas kubor dia..wakakah..
P/S : Lepas ini aku nak mintak doa untuk siapa pulak haa?
Kat sana 35 dah tentu sedang menanti…yang masih tinggal kat dunia ini pun ada dekat 2 ribu nyawa kalau pakat cubit sorang sikit pun mau lemau jadinya…