Spesis tak ada buah pelir…

Sejak beberapa hari lalu Zaharin Mat Yassin aka Sang Kelembai aka Kaki Cium Tangan aka Kaki Pau Pan Pac tak pasal pasal membelasah Tun Faisal dan UMB bertitik tolak dari perselisihan kecil antara beberapa bloggers yang berkampung di Kuala Besut,yang dia sendiri tidak tahu hujung pangkal.

Sedap mulut emak bapak dia saja bila mempersendakan Tun Faisal dan UMB dengan cerita cerita yang dia kutip dari Lorong Hj Taib dibelakang mati sampailah ke Jalan Tun Ismail berhampiran The Mall dan Pan Pac (Puteri Pacific) tempat dia melakukan aktiviti aktiviti MENGEPAU pemimpin Umno bila berkesempatan.

Aku pada mulanya malas ikut terlibat dalam perdebatan bodoh dengan si Kelembai Tua ini tapi bila dia menyerang dan memperlekehkan batang tubuh UMB yang aku pernah terlibat maka aku pun terpanggil  untuk masuk gelanggang Facebook dia nak tenguk sehebat mana Zaharin yang mendabik dada mengaku pernah menjatuhkan Seorang Timbalan Perdana Menteri dan macam macam kerja underground untuk Umno walaupun sejak semalam dah ramai komen komen dari rakan UMB yang dia dah block dan delete.

Ada aku provok atau maki hamun?

Jadi sebentar tadi aku masuk subtle je tanpa apa apa provokasi dengan harapan dapat bersama mencari pencerahan tentang kekaburan si Kelembai Tua ini memandangkan Tun Faisal pun turut serta dalam komentar itu.Tapi tak sampai 3 komen di page dia,Zaharin dah BLOCKED aku…kah kah kah.

Tak sampai 20min Zaharin blocked aku..

Jadi mangkuk hayun Zaharin Mat Yassin  ini memang spesis tak ada buah pelir ala ala KHUNSA!

Kalau anak jantah ada kerandut apa barang kasi block sama orang?



Jadi kalau korang tenguk kat page dia semua komen komen yang memuji dan menyokong itu bermakna dia dah delete dan block semua komen komen yang negatif.Itulah Zaharin si Kelembai Tua yang mendabik dada mengaku tahu semua hal sedang hakikatnya hampeh tak ada telur!

Bukan aku fitnah.Dia sendiri yang kata tengah kautim dengan Sahlan

Sekarang ini Zaharin tengah bekerjasama dengan Sahlan Nasution so-called Pengarah Strategik PMO untuk berusaha memperkasakan media sosial pro kerajaan kononnya…kah kah kah.Aku tak boleh bayangkan kalau Zaharin atau Sahlan yang jadi Pengarah Jabatan Media Sosial yang diura urakan akan ditubuhkan tidak lama lagi.

MAMPOSSSSSS!!!