Sepatutnya artikel ini APA dedahkan pada malam raya hari itu,tapi disebabkan dunia blogging sunyi dan lesu kerana para bloggers dan sidang pembaca dalam mood menyambut Aidilfitri maka APA tangguhkan pendedahan itu.


Jadi hari ini saperti yang dijanjikan APA dedahkan rahsia yang tersimpan sejak 10 tahun lalu dalam beberapa bahagian mengenai perilaku Imam Hadhari pujaan Malaya.Semoga dengan pendedahan ini sidang pembaca yang selama ini akan faham kenapa APA begitu marah dan sering memaki hamun anak ulamak yang dah menjelma menjadi SYAITAN ini.Kalau selepas membaca masih juga nak marah korang punya pasal lah AKU PEDULI APA.


Kepada Dollah and The Gang kalau terasa dihina dan difitnah sila saman APA dimakamah…senang kita buat contra account.Kalau ikut kes Rais Yatim menang saman dengan Sharpshooter bermakna APA kena bayar setiap seorang yang nama dan wajahnya dipapar dan akan dipapar disini RM300 ribu seorang…kali dengan 40 orang beerti APA kena bayar RM12juta…ditolak dari RM250juta hutang Umno pada APA..beerti APA masih ada RM238juta.So saman lah..saman jangan tak saman kalau ada kote!


Ha ha ha..lepas 40 orang panglima Umno saman pun masih terhutang RM238 juta pada blogger jalanan ini.


Nota : Sejak tahun 2002 sehingga hari ini belum pernah APA bersua muka atau bercakap walau sepatah perkataan pun dengan Dollah Pukimak ini,jadi tidak timbul soal APA sebagai kroni atau orang Pak Lah.APA adalah orang yang di mangsakan oleh pukimak ini.

Inilah kisahnya…

Kisah ini bermula tahun 2002 disebuah negara bernama Hadhariland yang juga dikenali dengan nama Slumberland dan kadang kadang dipanggil Wasapu Lupunyaland.Semasa itu negara ini dibawah pemerintahan Memanda Tun Mahathir yang sudah pun bersetuju untuk menyerahkan kuasa beliau kepada Dollah Samdol.Jadi hikayat ini tiada kena mengena dengan Memanda Tun M.

Inilah tempat aku bekerja sebagai
kuli pengangkat beras di Epit Enterprise
dan pengangkat kelapa.


Sekitar pertengahan 2002 sewaktu bekerja sebagai kuli pemunggah/pengangkat beras dan kelapa disebuah pasar aku didatangi oleh seorang yang aku kenali sewaktu aku bekerja sebagai pengurus sebuah Kelab Dangdut suatu masa dahulu.Datuk Hasan Ayoub  yang sewaktu itu bekerja sebagai Ketua Pengarah Pencacai   Pengangkat Najis untuk Dollah Pukimak.


Tan Sri Datuk Seri Hasan Ayoub





Awas! jika berjumpa spesis tak cukup inci ini…

Aku bersetuju untuk kalah kes ini kerana nak jaga
maruah UMNO.Tapi apa jadi ???




Aku terpilih untuk menjalankan ‘kerja sulit’ untuk Dollah Pukimak mungkin kerana kelayakan aku sebagai ‘bekas pengurus kelab dangdut’ merangkap pekerja kuli di pasar.Mungkin Hasan Pendek telah diarah Dollah untuk mencari ‘calun bodoh’ macam aku untuk dilembukan bagi tujuan ini.




Dulu aku buat keje berat macam ini..



Aku yang masa itu hanya berpendapatan RM30 sehari macam tak percaya bila diberi tanggung jawap dan kepercayaan oleh ‘bakal memanda’ Dollah Pukimak melalui Datuk Hasan Pendek untuk menjalankan kerja bernilai RM 500juta bagi menghadapi PRU11 2004.Apapun aku bagitau Hasan aku akan hanya lakukan ‘projek sulit’ ini selepas aku berpuas hati yang kerja ini genuine dan diarahkan oleh Dollah Pukimak sendiri.


BERSAMBUNG…..